تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

طلایی: کشتی‌گیر ما کار زشتی کرد

  • کد خبر : 142265
  • 23 خرداد 1395 - 10:15
طلایی: کشتی‌گیر ما کار زشتی کرد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: کشتی‌گیر ما کار زشتی کرد و از نظر من شانسی برای مسابقات جهانی نخواهد داشت و اگر داور او را جریمه نمی‌کرد خودم جریمه‌اش می‌کردم.

به گزارش«کمال مهر»؛، محمد طلایی درباره عملکرد آزادکاران جوان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تمام بچه‌ها زحمت خودشان را کشیدند و از آنها رضایت دارم هرچند که در دو سه وزن می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم.

وی ادامه داد: در ۶۰ کیلو نیازی با وجود ناداوری که در دیدار رده‌بندی در حق او شد، اما به خاطر حرکت زشتی که برای داور انجام داد دیسکالیفه شد و امتیازاتش برای تیم ایران به حساب نیامد وگرنه با پنجمی نیازی به راحتی قهرمان می‌شدیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان تصریح کرد: درست است که داور اشتباهات فاحشی داشت و حریف قزاق با مشت دماغ نیازی را شکست، اما او نباید این اشتباه را انجام می‌داد. همواره به کشتی‌گیران توصیه می‌کنم که اخلاق برای من از مدال مهم‌تر است، اما او کار زشتی کرد و از نظر من شانسی برای مسابقات جهانی نخواهد داشت چرا که اگر داور او را جریمه نمی‌کرد از نظر من دیگر جایی در تیم نداشت.

طلایی درباره برنامه‌اش برای حضور در مسابقات جهانی گفت: نفرات خوبی را در اختیار داریم، اما به فرایند پایبند ماندیم و نفرات برتر را براساس انتخابی اعزام کردیم. اما باید به تمرینات در اردویی نظم و انضباط و اخلاق هم برای انتخاب کشتی‌گیران توجه داشته باشیم و همه چیز نباید براساس فرآیند باشد، اما من براساس فرایند عمل کردم هر چند نیازی نخواست و نه تنها به خودش به تیم هم لطمه زد.

وی درباره وزن ۵۵ کیلو گفت: در این وزن نصری بسیار ضعیف عمل کرد، اما نفرات دیگری را داریم که می‌توانیم در مسابقات آینده از آنها استفاده کنیم. هرچند دلم نمی‌آمد تصمیم دیگری در این وزن بگیرم و به او میدان دادم، اما در نهایت او را به مسابقات اعزام کردیم و شاید می‌دانستیم نتیجه چه خواهد بود.

طلایی درباره برنامه‌ریزی برای مسابقات جهانی گفت: زمان زیادی در اختیار نداریم و نهایتا ۲ ماه مفید تا آغاز مسابقات خواهیم داشت. در ۸۴ کیلوگرم با توجه به اینکه گلیج سال قبل قهرمان جهان شده بود بین او و محبی انتخابی خواهیم گذاشت. برای ۵۵ و ۶۰ کیلوگرم هم برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا بهترین نفرات را انتخاب کنیم. در ۵۵ کیلوگرم هم به گودرزی گفتم که از عملکردش رضایت ندارم و باید خودش را به مسابقات جهانی برساند.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=142265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x