تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

به شما نوید ظهور یک بازیگر آینده‌دار را می‌دهم

  • کد خبر : 142020
  • 22 خرداد 1395 - 9:18

شهاب حسینی در آئین گلریزان فیلم «چهارشنبه» گفت: بازیگر نقش اصلی این فیلم فوق العاده است و به شما نوید ظهور بازیگری آینده‌دار را می‌دهم.

به گزارش  گروه فرهنگی«کمال مهر»؛ مراسم آیین گلریزان فیلم “چهارشنبه”با همیاری گروه هنر و تجربه در جهت آزادی زندانیان در پردیس کوروش با حضور برخی از سینماگران، هنرمندان و مردم برگزار شد.
در ابتدای این مراسم شهاب حسینی، بازیگر فیلم «چهارشنبه» گفت: به خودم می‌بالم در بین شمایی هستم که با قدمهای خیرتان در این مجلس حضور پیدا کردید. خداوند از حقیقت دل همه شما آگاه است و امیدوارم امشب بتوانیم این ۶ عزیز را به آغوش خانواده هایشان بازگردانیم.
در ادامه مهتاب کرامتی، بازیگر بیان کرد: امیدوارم این حرکت شما نتیجه بخش باشد، من در جلسات گذشته حضور داشتم و یک میلیارد تومان جمع شد که در نتیجه آن ۷ نفر زندانی و ۴۰ نفر از دارالتادیب آزاد شدند.
امیرمهدی ژوله دیگر سخنران این مراسم بود که عنوان کرد: خوشحالم در جمع عزیزانی هستم که برای کار خیر حضور یافتند، از طرفی جا دارد فوت حبیب خواننده عزیز کشورمان را تسلیت بگویم.
وی افزود:خواننده‌های مردی هستند که صدای دختر، هوا و هیچی را در می آورند و ما باید قدر خواننده‌های نوستالیژیک‌مان را بدانیم.
ژوله ادامه داد:مفتخرم در کشوری زندگی می‌کنم که بزرگانی چون مهتاب کرامتی،شهاب حسینی و… وجود دارند و برای امر خیر پیشقدم می شوند. شهاب خیلی بزرگ است و ما به او افتخار می‌کنیم.
وی اظهار داشت: تحمل زندان بسیار سخت است، بسیاری از آنها سردی، درد، تنهایی و… را با خود دارند و برخی ها فکر می کنند فضای زندانها مانند فضای زندانهای موجود در سریالهای ماست در صورتی که اصلا اینطور نیست.
ژوله بیان کرد: در پایان از خانواده‌هایی که ازحق قصاص گذشتند، تشکر میکنم. از طرفی اگر کاری انجام می شود لطفی نیست که خدا و ما به خانواده های گرفتار کردیم بلکه لطفی است که خدا به ما کرده تادر معرض انجام کار خیر قرار بگیریم.
در ادامه برنامه عوامل فیلم «چهارشنبه» روی صحنه آمدند و به اتفاق این جریان را حرکتی ارزشمند دانستند. در فواصل صحبت های آنها شهاب حسینی مجددا بیان کرد: بازیگر نقش اصلی این فیلم فوق العاده است و به شما نوید ظهور بازیگری آینده‌دار را می‌دهم.
هستی مهدوی فر، بازیگر فیلم «چهارشنبه» نیز اظهار داشت: من سه فیلم با موضوع قصاص بازی کرده ام، این مسأله را درک می کنم و امیدوارم چنین مشکلاتی حل شود.
در خلال برنامه مردم و حاضران در جمع به نسبت توانایی خود مبالغی را در این کار خیراهدا کردند. در این مراسم هنرمندانی از جمله اندیشه فولادوند، اکرم محمدی، اسدالله یکتا نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=142020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x