تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تمسخر پرچم شیخ نشین قطر توسط نظامیان آمریکایی+عکس

  • کد خبر : 141940
  • 21 خرداد 1395 - 17:29
تمسخر پرچم شیخ نشین قطر توسط نظامیان آمریکایی+عکس

در پس انتشار تصاویری از تمسخر پرچم شیخ نشین قطر توسط گروهی از نظامیان آمریکایی مستقر در اطراف شهر دوحه، وزارت اور خارجه این کشور اقدام به فراخوان سفیر امریکا کرده است.

گروه بین الملل «کمال مهر»؛- در پس انتشار تصاویری از تمسخر پرچم شیخ نشین قطر توسط گروهی از نظامیان آمریکایی مستقر در اطراف شهر دوحه، وزارت اور خارجه این کشور اقدام به فراخوان سفیر امریکا کرده است.

تمسخر پرچم شیخ نشین قطر توسط نظامیان آمریکایی+عکس
بنابر این گزارش، دانا اسمیت سفیر آمریکا در دوحه قطر با انتشار بیانیه ای در صفحه شخصی خود در توئیتر از موضوع احضار به وزارت امور خارجه شیخ نشین قطر را مورد تایید قرار داده و از برخورد با نظامیان آمریکایی توهین کننده به رچم این کشور خبر داده است. روز گذشته یکی از نظامیان امریکایی مستقر در پایگاه هوایی دوحه تصویری از تمسخر پرچم قطر در حاشیه یک جلسه مشترک با فرماندهان نظامی این کشور منتشر کرده بود که با واکنش گسترده ای مواجه شده بود. قطر کمتر از ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که اکثر آنها را اتباع کشورهای ایران، پاکستان، افغانستان، بنگلادش، سریلانکا، هند و … تشکیل می دهند. این کشور میزبان دهها هزار نظامی آمریکایی، اروپایی و ترکیه می باشد که وظیفه حفاظت از اماکن مهم و تاسیسات حیاتی نفت و گاز آن را بر عهده دارند.
تمسخر پرچم شیخ نشین قطر توسط نظامیان آمریکایی+عکس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=141940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x