تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

«ولنگاری فرهنگی» نتیجه جدی‌نگرفتن مطالبات رهبری است/ برای اقتصاد مقاومتی یک قدم برداشته نشده است/ نمایندگان مجلس از هر جناحی هستند به دنبال نسخه پوسیده غربی نروند

  • کد خبر : 141928
  • 21 خرداد 1395 - 17:21
«ولنگاری فرهنگی» نتیجه جدی‌نگرفتن مطالبات رهبری است/ برای اقتصاد مقاومتی یک قدم برداشته نشده است/ نمایندگان مجلس از هر جناحی هستند به دنبال نسخه پوسیده غربی نروند

امام جمعه مشهد مقدس گفت: جدی نگرفتن مطالبات رهبری نتیجه اش ولنگاری فرهنگی است، در مسئله اقتصاد نیز همین طور؛ رهبری مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را فرموده‌اند و همه نیز قبول کرده‌اند اما در عین حال برای اقتصاد مقاومتی چه کرده‌اند؟

 

به گزارش «کمال مهر»؛؛ به نقل از صبح توس آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد مقدس ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی به جایی رسیده است که رهبر معظم انقلاب از آن تعبیر به ولنگاری می‌کند.

وی ادامه داد: مدیریت بخش‌های گوناگون کشور چه کرده‌اند؟ سالگرد تأسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نزدیک است. مسئولان نشسته‌اند برای ارتقای فرهنگی فکر کنند ولی نتیجه این همه مدیریت فرهنگی و این همه بودجه کلان تحت عنوان فرهنگ، به اینجا رسیده که رهبر انقلاب از وضعیت فرهنگی کشور به عنوان ولنگاری فرهنگی جمع بندی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: برحسب تحلیل مقام معظم رهبری مسئله ولنگاری در حوزه فرهنگ سازی و پدافند فرهنگی است، تا زمانی که در عرصه پدافند فرهنگی و پیشگیری از بی‌حجابی حرکت نکنیم قدرت فرهنگ سازی نداریم.

وی گفت: راه حل این مشکلات چیست و مشکل اصلاً کجاست؟ راهبرد و رهنمود رهبر را از اول جدی نگرفتیم، نه مسئولان و نه مردم جدی نگرفتند. چقدر مقام معظم رهبری از تهاجم و ناتوی فرهنگی فرمودند. ناتو یک جریان نظامی در دنیا است که یک عده کشور پیشرفته همه توان نظامی خود را یک جا ریختند تا دنیا را غارت کنند و مقام معظم رهبری فرمودند ناتوی فرهنگی یعنی تمام کفر و الحاد در یک پیمان جمعی امکاناتش را بسیج کرده تا دین را براندازی کند.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: جدی نگرفتن مطالبات رهبری نتیجه اش ولنگاری فرهنگی است، در مسئله اقتصاد نیز همین طور؛ رهبری مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را فرموده‌اند و همه نیز قبول کرده‌اند اما در عین حال برای اقتصاد مقاومتی چه کرده‌اند؟

وی خاطر نشان کرد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی یعنی تمام توان را جمع کنید نه اینکه جلسه بگذارید و قدمی برداشته نشود. این همه از قاچاق گفته می‌شود و یک تصمیم جمعی در این زمینه گرفته نمی‌شود تا مقابله کند و این اقدام نکردن در راه اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه مشهد مقدس عنوان کرد: به گونه‌ای که خناس‌ها در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند به دنبال تملق نیستم، هر زمانی که مردم به دنبال رهنمود رهبری بودند حتی به اندازه یک خردل آسیب و ضرر ندیدند، این یک تجربه جدی این مملکت است، از ابتدا رهبری فرمودند مشکلات اقتصادی را در خود کشور حل کنید و به بیرون نگاه نکنید.

وی افزود: آخر برجام را دیدید، لااقل حالا برگردید و فرمایش رهبری را قبول کنید، ۲۷ سال مقام معظم رهبری بنیه دفاعی کشور را مدیریت کرده است. صنایع دفاعی ما در سایه مدیریت رهبری در چه اوجی است، در همین مشهد رهبر انقلاب یک منشور برای آستان قدس صادر کردند و به وسیله تولیت محترم فرمان رهبری اجرا شد و چه آثار و خواصی ایجاد کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: محرومیت‌زدایی در شهر و کشور در دستور کار آستان قدس قرار گرفت و امیدواریم زیارت از دروازه کشور خارج شود و محرومان دلسوخته پاکستان و افغانستان را نیز شامل شود. دیدید به راهبرد رهبری عمل شد و نتیجه آن را شاهد بودید اما برای اقتصاد مقاومتی یک قدم برداشته نشده است.

وی گفت: چشم باز کنید و تجارب عملی را ببینید، چرا دنبال تجربه نرویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: نمایندگان مجلس از هر جناحی هستند بدانند مردم مقلد رهبر انقلاب هستند و رهبر این مردم در مدیریت کشور مقام معظم رهبری است و باید راهبردهای ایشان اجرایی شود. دنبال نسخه پوسیده غربی نروند بلکه کاری کنند که راهبردهای مقام معظم رهبری اجرایی شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=141928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x