تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

۱۰ شاسی‌بلند برتر کوچک ۲۰۱۶ +عکس

  • کد خبر : 141548
  • 19 خرداد 1395 - 12:44
۱۰ شاسی‌بلند برتر کوچک ۲۰۱۶ +عکس

در یک بررسی کارشناسانه ۱۰ شاسی بلند کوچک برتر جهان در سال ۲۰۱۶ انتخاب شدند.

به گزارش«کمال مهر»؛ این یک حقیقت است که خریداران خودرو در جهان به SUV ها علاقه دارند. احتمالا دلیل این علاقه قرارگیری راننده در ارتفاع بالاتر، احساس امنیت بیشتر و فضای بزرگتر در خودرواست که بازارهای جهان را تحت تاثیر SUVها قرار داده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، انباشتگی شهرها و خیابان‌ها از خودروهای بزرگ و عظیم روند حرکت را سخت و زمان بر کرده‌ و همین امر دلیلی شده تا شاسی‌بلندها کوچک‌تر شوند.

نسل جدید SUV های کوچک، ترکیبی از ظاهر سخت و خشن و ارتفاعی برابر با آفرودرهای بزرگ هستند که قابلیت تنظیم ابعاد در آنها وجود دارد. بنابراین جای شگفتی نیست که چرا این دسته از خودروها در حال محبوب شدن هستند.

با وجود ارائه مدل‌ها و برندهای متنوعی در SUV های کوچک، انتخاب بین این خودروها بسیار سخت می‌شود. “آئودی” به تازگی مدل Q2 خود را روانه بازار کرده است. بسیاری از خودروسازان نیز خود را در این زمینه اثبات کرده‌اند. اما انتخاب بین بهترین ! این موضوع کار سختی است. در اینجا کارشناسان بهترین SUV های کوچک را انتخاب کرده‌اند.

۱- رنو کپچر Renault Captur

 

به نظر می‌رسد کپچر بهترین انتخاب بین SUV های کوچک در سال جاریست و تمام این محبوبیت را مدیون ظاهر، فضای بزرگ درونی، نرمی و راحتی‌اش است. صندلی‌های فشرده بهترین و هوشمندانه‌ترین ایده برای طراحی داخلی این خودرو به شمار می‌آیند. مهم‌ترین مزیتش ارتفاع بالاتر رانندگی و فضای بهتر و راحت‌تر داخل کابین است. قیمت کپچر از مدل کلیو بالاتر است و باید هم کار کیفیت بهتری از خود نشان دهد. در عین‌حال، کپچر یکی از ارزان‌ترین خودروها در نوع خود است و به همین دلیل جایگاه اول SUV های کوچک ۲۰۱۶ را از آن خود کرده است.

۲- سیتروئن C4 کاکتوس Citroën C4 Cactus

 

کاکتوس مجهز به یک صفحه نمایش مولتی مدیای ۷ اینچی لمسی، همراه با داشبورد دیجیتال است که در پشت فرمان واقع شده است.  اما اگر از هیجان و لرزش در رانندگی بیزارید سراغ این خودرو نروید. قیمت ارزان خودرو و گزینه‌های زیاد در محبوبیت خودرو چندان بی تاثیر نیست و به نظر می‌رسد هیچ خودروی دیگری در جاده عملکردی مانند سیتروئن کاکتوس نداشته باشد.

۳- مزدا CX-3

 

بدون شک می‌تواند انتخاب ایده‌آل هر راننده‌ای به شمار آید. رانندگی پویا و دینامیک، سرگرمی‌های متنوع و فضای داخلی بسیار زیبا مشتریان را مجذوب می‌کند. اما فضای صندلی‌ها عقب و فاصله آنها با سرنشینان جلو کمی تنگ است و به همین دلیل امتیاز قابلیت‌های کاربردی خودرو کمی کاهش می‌یابد. اگر می‌توانید با فقدان و کمی فضا در صندلی‌های پشت کنار آیید، این خودرو بهترین انتخاب خواهد بود.

۴- سوزوکی ویتارا Suzuki Vitara

 

اگر پلاستیک ارزان به کار رفته در فضای داخلی را نادیده بگیرید، شما با یک ویتارا توانمند با سطح بالایی از امکانات استاندارد و موتور اقتصادی را روبه رو خواهید شد. این خودرو همچنین به دلیل فضای زیاد برای بار ارزشمند به شمار می‌آید.

۵- هوندا HR-V

 

 

یک گزینه دوست‌داشتنی برای شهر. خودرویی ۴*۴٫ با مصرف اقتصادی، راحت و جادار. اما رانندگی با این خودرو کمی بی هیجان خواهد بود. هزینه آن کمی گران است و پیشرانه بنزینی آن سر و صدای زیاد و شتاب کمی دارد.

۶- پژو ۲۰۰۸ – Peugeot 2008

 

۲۰۰۸ پژو با فیس‌لیفت جرئی روبه‌رو شده و همچنان مانند همیشه یک خودرو محبوب از برند پژو به شمار می‌آید. ظاهر مناسب، رانندگی خوب، سواری راحت و گزینه‌های فراوان، قطعا کسی را ناامید نخواهد کرد. همه چیز با این خودرو خوب پیش می‌رود.

۷- سانگ یانگ تیوولی Ssangyong Tivoli

 

با وجود نگاه‌های عجیب و با شک و تردید کارشناسان و مردم، تیوولی یک خودروی شاسی بلند کوچک و توانا نشان داده است. تیوولی فضای بزرگ و گزینه‌های زیادی به راننده و سرنشینان می‌دهد.

۸- داچیا داستر Dacia Duster

 

کوچک است، ساده و حتی کمی غیر حرفه‌ای به نظر می‌رسد. اما به شکل شیطنت‌باری ارزان است. کافیست آن را بخرید و برانید. برای کسانی مناسب است که علاقه زیادی به شاسی‌بلندها دارند اما نمی خواهند بودجه زیادی را برای خرید خودرو کنار بگذارند بنابراین داچیا داستر در جایگاه هشتم این رده‌بندی قرار می‌گیرد.

۹- نیسان جوک Nissan Juke

 

مدل “جوک” در کلاس خود پیشرو است  خرید این خودرو به دلیل قیمت اقتصادی و ظاهر فوق‌العاده به شدت وسوسه‌انگیز است. با این وجود فضای داخلی خودرو کمی تنگ و ناراحت‌کننده است. بنابراین کسانی که به فضاهای بزرگ‌تر نیاز دارند بهتر است از مدل‌های دیگر SUV های کوچک استفاده کنند.

۱۰- وکسهال موکا Vauxhall Mokka

 

محبوبیتش را مدیون ظاهر سخت و بزرگ خود است. همین ظاهر باعث فروش خوب آن در بین خریداران SUV های کوچک شده است.
موکا می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند یک خودرو خاص، با کیفیت آلمانی و تکنولوژی آمریکایی داشته باشند و اولویت اصلی آن‌ها داشتن یک کراس‌اوور شهری است، گزینه خوبی باشد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=141548

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x