تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

برانکو: انصاری مدنظر من بود که جذب پرسپولیس شد

  • کد خبر : 141023
  • 17 خرداد 1395 - 10:27
برانکو: انصاری مدنظر من بود که جذب پرسپولیس شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چوک رفیق ۳۰ ساله من است و به کار او ایمان دارم که قرار است در پرسپولیس به ما کمک کند.

به گزارش «کمال مهر»؛، روز گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس ساسان انصاری هافبک نفوذی فصل گذشته تیم فولاد خوزستان را با عقد قراردادی ۲ ساله به خدمت گرفتند و قرار است با شروع رسمی نقل و انتقالات قرارداد این بازیکن ۲۵ ساله ثبت شود.

همچنین در حالی که از نیم‌فصل دوم فصل گذشته آندره پانادیچ مربی تیم پرسپولیس به دلیل بیماری پدرش از جمع سرخ‌پوشان جدا شد مسئولان این باشگاه روز گذشته با یک مربی کروات دیگر به توافق رسیده و قرار است این مربی پس از حضور در تهران قرارداد خود را با سرخ‌پوشان ثبت کند. سرتن چوک مربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس قرار است به عنوان دستیار اول برانکو در این تیم ایفای نقش کند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور چوک در پرسپولیس گفت: من پیش از این هم گفته بودم یک مربی کروات را به کادر فنی اضافه خواهم کرد. در مدتی که به کرواسی آمده‌ام با چوک صحبت کردم و او هم پذیرفت که در پرسپولیس با من همکاری کند. چوک رفیق ۳۰ ساله من است و او با انتخاب خود من به پرسپولیس خواهد آمد. سال‌ها است او را می‌شناسم و به کارش ایمان دارم. قطعاً با حضور چوک روند بهتری را طی خواهیم کرد.

وی در مورد عقد قرارداد پرسپولیس با ساسان انصاری هم اظهار داشت: من در جریان جذب این بازیکن بودم و در این باره کاملاً با باشگاه هماهنگ هستم. انصاری بازیکنی بود که خودم روی او نظر داشتم او مدنظر من بوده است. باشگاه با هماهنگی من این بازیکن را جذب کرد و امیدوارم سایر بازیکنان مدنظر هم به زودی جذب تیم شوند تا در شروع تمرینات با تعداد بیشتری از بازیکنان تمرین را آغاز کنیم.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=141023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x