تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

حادثه حیرت انگیز در قوه بینایی بانوی اصلاندوزی/چشمی که نخ تولید می کند+عکس و فیلم

  • کد خبر : 140997
  • 17 خرداد 1395 - 9:53
حادثه حیرت انگیز در قوه بینایی بانوی اصلاندوزی/چشمی که نخ تولید می کند+عکس و فیلم

در حادثه ای حیرت انگیز از چشم راست یک بانوی اصلاندوزی انواع نخ های رنگارنگ تولید می شود.

به گزارش«کمال مهر»؛به نقل از ارس تبار “سمایه عبادی” زن ۲۳ ساله اهل قشلاق قنبرلوی علیا از توابع اصلاندوز هر روز از چشم راستش انواع نخ و علف هرز بیرون می آید و با هربار خارج شدن با درد شدید در کره چشم مواجه شده و ناچار است این درد را تحمل کند.

 

خانواده این بانو بشدت نگران بوده و بدنبال این هستند تا با مراجعه به متخصص چشم این پدیده نادر و حیرت انگیز را معالجه کنند.

 

این بانوی جوان امروز در گفت و گو با خبرنگار ارس تبار با بیان اینکه حدود ۲۵ روز است با این مشکل دست و پنجه نرم می کنم گفت:حادثه زمانی اتفاق افتاد که ابتدا طرف راست چشمم دچار خارش شد و  احساس کردم خاک تو چشمم فرو رفته اما رفته رفته با درد بسیار شدید از ناحیه راست سر مواجه شدم.

 

وی  افزود:پس از درد شدید یک نوع علف خشکیده (قیلپین) به مدت ۵ روز از چشم راستم بیرون می آمد و بعد از آن تاکنون شاهد خروج انواع نخ از این چشمم هستم.

 

این بانو که هنگام مصاحبه هم از درد شدید سر و چشمش در رنج بسر می برد اظهار کرد:بلافاصله برای رفع این معضل به پزشکان شهرستان مراجعه کرده و آزمایشات و سونوگرافی انجام دادیم اما پزشکان هیچ چیز مشاهده نکرده و تشخیص ندادند.

 

وی با بیان اینکه به محض ترک مکان از منزل و روستا تولید نخ در چشمم نیز متوقف می شود گفت:خارج از روستا با وضعیت عادی و بدون هیچ دردی و یا چیز دیگر می توانم با آرامش زندگی کنم اما در منزل مسکونی خود چشم راستم نخ تولید می کند.

 

“کاظم پارسا” شوهر این بانوی جوان که در شغل کارگری در تهران مشغول است به خبرنگار ارس تبار گفت:مراجعه به پزشکان متخصص کشور نیازمند امکانات مالی است و از آنجا که بنیه مالی ام ضعیف است از مسئولان استان و شهرستان می خواهم که با مساعدت و کمک به حل این مشکل بوجود آمده اقدام کنند.

 

با این حال تولید نخ و برخی از اشیاء از چشم این بانوی جوان تنها در خانه و روستای محل سکونت اتفاق می افتد اما بستگانش برای رهایی از وضعیت بوجود آمده مجبورند روزانه وی را به سایر روستاها انتقال داده تا همیشه مهمان خویشاوندان شود چرا که تغییر مکان باعث توقف تولید نخ در چشم او می شود.

 

قشلاق قنبرلوی علیا از توابع شهر مرزی اصلاندوز مغان در ۲۰۰ کیلومتری شمال استان اردبیل واقع شده است.

 

این فیلم را ببینید….

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=140997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x