تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

استقلال در پی جذب مدافعی که اخطار نمی‌گیرد

  • کد خبر : 140882
  • 16 خرداد 1395 - 17:01
استقلال در پی جذب مدافعی که اخطار نمی‌گیرد

اگر در دقیقه ۹۰ نام مدافع راست جدید استقلال به مهدی شیری تغییر کرد تعجب نکنید. این مدافع به احتمال فراوان جذب استقلال منصوریان خواهد شد در حالی که پیش تر خبر از جذب وریا غفوری داده شده بود.

گروه ورزش «کمال مهر»؛ – در حالی که عنوان شد استقلال قصد جذب وریا غفوری را دارد اما خبر رسیده شاید مدافع راست فصل آتی آبی‌ها مهدی شیری باشد. مدافعی جوان از تیم نفت که دلیل استقلالی شدنش خود علیرضا منصوریان خواهد بود.

پیش از این استقلالی‌ها قصد داشتند وریا غفوری مدافع راست سپاهان را برای رفع مشکلات‌شان در جناح راست خط دفاعی جذب کنند اما اگر امروز یا فردا نام مدافع راست آبی‌ها از غفوری به شیری تغییر پیدا کرد، نباید تعجب کرد.

مدافعی که اخطار نمی‌گیرد

مهدی شیری ۲۵ ساله سابقه سه فصل حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را دارد. نکته بارز در عملکرد این مدافع راست سختکوش، عدم دریافت اخطار است.

شیری طی ۳ فصل ۳ کارت زرد گرفته و این نکته‌ای قابل تأمل و جالب در مورد یک مدافع است.

مهدی این فصل در تقابل با راه‌آهن (هفته ۹) کارت زرد گرفت در حالی که ۲۹ بازی انجام داد. این مدافع فصل قبل هم یک مرتبه برابر فولاد (هفته دهم) اخطار گرفت.

پاس گل سه امتیازی

مدافع مدنظر علیرضا منصوریان در فصل اخیر لیگ برتر طی ۲۵۷۶ دقیقه تلاش ۲ پاس گل به علی قربانی (برابر سپاهان) و حمید بوحمدان (برابر پدیده) داد که این دومی عامل پیروزی نفت برابر حریف خراسانی شد.

با تمام این اوصاف شیری بیشتر تلاش می‌کند به عنوان یک مدافع انجام وظیفه نماید تا یک پاسور. حال باید صبر کرد و منتظر ماند تا مشخص شود، وریا غفوری که قبل از حضور منصوریان در راس کادرفنی استقلال مورد توجه آبی‌ها بود جذب اردوی آنها می‌شود یا اینکه مهدی شیری جوان مدافع راست استقلال در فصل آتی لیگ برتر خواهد بود.

جدول عملکرد مهدی شیری در ادوار لیگ برتر

لیگ

تیم

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

نکته ویژه

سیزدهم

ملوان

۲۱

۲۰

۱۷۰۲

در طول فصل فقط یک کارت زرد گرفت

چهاردهم

نفت

۲۵

۲۴

۲۱۳۲

پانزدهم

نفت

۲۹

۲۸

۲۵۷۶

از بهترین‌های نفت در فاز دفاعی بود و ۲ پاس گل داد.

مجموع

۷۵

۷۲

۶۴۱۰

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=140882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x