تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

گرد پیری روی چهره مهدی مهدوی کیا +عکس

  • کد خبر : 140805
  • 16 خرداد 1395 - 15:08

علائم بالا رفتن سن کم کم در چهره مهدی مهدوی‌کیا، چهره محبوب و دوست داشتنی فوتبال ایران هویدا می‌شود.

به گزارش  گروه وبگردی «کمال مهر»؛ ، نام مهدی مهدوی‌کیا در فوتبال ایران یادآور خاطرات زیادی است. او در زمانی که فوتبال بازی می‌کرد یکی از محجوب‌ترین فوتبالیست‌های دوران خود بود و به واسطه سال‌ها حضور در فوتبال اروپا، محبوبیت زیادی هم بین اهالی فوتبال ایران داشت. مهدوی‌کیا دو بار در فصل‌های ۲۰۰۳-۲۰۰۲ و ۲۰۰۴-۲۰۰۳ از سوی هواداران هامبورگ به عنوان بهترین بازیکن این تیم انتخاب شد و یک بار هم از سوی نشریه کیکر عنوان بهترین بال راست بوندسلیگا را به دست آورد.

اما شاید به یاد ماندنی ترین صحنه فوتبالی مهدوی کیا گلی باشد که در جام جهانی ۹۸ به آمریکا زد و نامش را برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران ثبت کرد. مهدوی‌کیا پس از بازی با کره جنوبی در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی در حالی که ایران بازی را یک بر یک مساوی کرد و از صعود به جام جهانی باز ماند از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد. او چند سال بعد هم از فوتبال باشگاهی خداحافظی کرد اما مسیری متفاوت نسبت به هم دوره های خود برگزید.

مهدی در حالی که می‌توانست مربیگری در فوتبال باشگاهی آن هم در سطح لیگ برتر ایران را انتخاب کند، به فوتبال پایه کوچ کرد تا با خدمت کردن به نونهالان و نوجوانانی که استعداد درخشش در فوتبال را دارند، دین خود را به فوتبال ایران ادا کند. او به جای حضور در تیم‌های لیگ برتری و گرفتن پول‌های چند صد میلیون تومانی، ابتدا به کنار علی دوستی مربی قدیمی فوتبال رفت تا در تیم‌های ملی پایه در کنار او باشد و پس از آن هم آکادمی کیا را تاسیس کرد تا خودش استعدادهای فوتبالی را کشف و به فوتبال ایران معرفی کند.

گرد پیری روی چهره مهدی مهدوی کیا +عکس

صفحه اینستاگرام آکادمی کیا عکسی از مهدی منتشر کرده که نشان می‌دهد گرد پیری روی صورت این چهره دوست داشتنی فوتبال ایران نشسته است. صورت مهدی نشان می‌دهد که او دیگر آن فوتبالیست قبراق مستطیل سبز نیست و حالا دیگر فقط به درد مربیگری می‌کند. او هم می‌رود کنار چهره‌های دیگر فوتبال ایران که هر وقت عکس آن‌ها دیده می‌شود، طرفدارانشان یادی می‌کنند از دوران اوج آن ستاره و می‌گویند کاش الان هم یکی مثل او در تیم ملی داشتیم.

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=140805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x