تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

خار چشم دشمنان رئیس مجلس خبرگان شد/ اقتصاد و تعمیق فرهنگ اسلامی مهمترین اولویت مجلس دهم

  • کد خبر : 140538
  • 14 خرداد 1395 - 16:43
خار چشم دشمنان رئیس مجلس خبرگان شد/ اقتصاد و تعمیق فرهنگ اسلامی مهمترین اولویت مجلس دهم

خطیب نماز جمعه تهران گفت: منتخبان مجلس دهم اقتصاد و تعمیق فرهنگ اسلامی را باید مهمترین برنامه خود قرار دهند.

به گزارش گروه سیاسی«کمال مهر»؛، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به برگزاری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ملت با انتخاب نمایندگان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری یک بار دیگر سرافرازی را رقم زدند و با این اقدام موجبات عصبانیت دشمنان را فراهم ساختند.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: منتخبان مجلس خبرگان رهبری مجتهدان انقلابی‌اند همانگونه که رهبر معظم انقلاب همواره بر انقلابی بودن تأکید داشته و هدف دشمن را انقلاب می‌داند باید نمایندگان این مجلس همواره به آرم انقلاب توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شاخص نمایندگان خبرگان رهبری اظهار کرد: این نمایندگان فقیه، مجتهد و به روز بوده و به موقع فرصت را مغتنم می‌شمارند و با درایت کافی رئیسشان را که همواره دشمن از آن هراس دارد انتخاب کردند براین اساس امید داریم این مجلس ذیل سایه مقام معظم رهبری مطالبات را به مسئولین منتقل کنند.

حجت‌الاسلام صدیقی تأکید کرد: نمایندگان خبرگان رهبری باید همواره هادی جامعه بوده و سنگرشان مورد رضایت طرفداران اسلام ناب و خار چشم دشمنان باشد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به تشکیل مجلس دهم تصریح کرد: هیچگاه در طول انقلاب اسلامی ملت ما با خلاء مجلس قانونگذار مواجه نبوده است و همگی مفتخریم که انتخابات این دوره از مجلس در نهایت امنیت و آرامش برگزار شد و منتخبان ملت در خانه ملت حاضر شدند.

حجت‌الاسلام صدیقی همچنین با اشاره به سوگندنامه نمایندگان در خانه ملت اظهار داشت: منتخبان ملت به دنبال سوگند خود تعهد کردند که همواره پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبانی جامعه اسلامی باشند براین اساس حجت تمام است و اگر کمی دقت کنند این نظام انقلابی است و حاصل خون شهدا، تبعید امام و شکنجه‌های زندانیان انقلاب است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تأکید بر اینکه نمایندگان باید بدانند سر سفره چه کسی نشسته‌اند تصریح کرد: باید با تمام وجود پاسدار انقلاب باشند و بدانند ولایت فقیه تحفه الهی است و همواره دشمن هم بر آن اذعان دارد و باید همگی بر ستون فقرات انقلاب که ولایت فقیه است تکیه زنیم.
حجت‌الاسلام صدیقی افزود: نمایندگان همواره باید به قانون اساسی وفادار باشند و ستون فقرات انقلاب را همواره نصب‌العین خود قرار داده و خود را ملتزم به توجه به سخنان رهبری نمایند چرا که رهبر معظم انقلاب دلسوز همگان است و رنگ امام را دارند.

وی با تأکید بر اینکه مسئله اقتصاد و تعمیق فرهنگ اسلامی باید مهمترین اولویت مجلس دهم باشد خاطر نشان کرد: نمایندگان خانه ملت باید همواره در این راستا بر سوگند خود پایبند بوده و این مهم را در اولویت توجه قرار دهند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه اول نماز جمعه تهران نیز با اشاره به شخصیت والای بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: همه وجود امام راحل اسلام بود و اگر خدشه‌ای به اسلام وارد می‌شد ایشان با صلابت با آن برخورد می‌کرد که از جمله مصداق آن فتوای تاریخی امام درباره سلمان رشدی مرتد بود.

وی با بیان اینکه وجود امام راحل همواره مملو از غیرت دینی بود تصریح کرد: ایشان آمده بود که قربانی اسلام شود و خود و انقلاب را برای اسلام می‌خواست و در این راستا تمام تلاش خود را انجام داد ایشان اسلام را منجی دانسته و به حکم این اعتقاد محرومیت و اشک محرومان را نمی‌توانست تحمل کند.
انتهای پیام/

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=140538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x