تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

از آمدن به استقلال استقبال می‌کنم/ منصوریان تیم را جوان خواهد کرد

  • کد خبر : 140383
  • 13 خرداد 1395 - 9:57
از آمدن به استقلال استقبال می‌کنم/ منصوریان تیم را جوان خواهد کرد

شیری مدافع جوان نفت می‌گوید: من تجربه کار با منصوریان را از تیم ملی دارم و بعد هم چند سال خوب را با هم در نفت تجربه کردیم. کار با این مربی را دوست دارم و از اینکه دوباره بتوانم بازیکن او شوم، استقبال می‌کنم.

گروه ورزش«کمال مهر»؛ علیرضا منصوریان سرمربی استقلال شد تا حضور چند بازیکن تاثیر گذار نفت در جمع آبی ها محتمل باشد. یکی از این مردان مهدی شیری است. مدافع سختکوشی که در گفتگو بامشرق علاقه اش به استقلالی شدن حضور کنار علیرضا منصوریان را کتمان نمی کند.

* از کلاس‌های مربیگری چه خبر؟ شنیده ایم خیلی زود آینده نگری کرده ای و …

(با خنده) بله چند روزی است در این کلاس‌ها شرکت می‌کنم چون جدا از علاقه به کار مربیگری معتقدم این مساله به بهتر شدن هرچه بهتر فوتبالم کمک می‌کند.

* این روزها حسابی سرت شلوغ است. مذاکره با گسترش، پیکان، سایپا و…. کار را به کجا رساندی؟‌

بله مذاکراتی را با این تیم‌ها و چند تیم بزرگ دیگر پایتخت داشتم و منتظر هستم تا با مشخص شدن اوضاع تیم‌ها و بررسی شرایط بهترین تصمیم را بگیرم.

* علیرضا منصوریان هم سرمربی استقلال شد. تو یکی از بهترین‌های علی‌منصور بودی که چند وقتی هم هست حرف از آبی‌پوش شدن تو در میان است. فکر می‌کنی با آمدن منصوریان بتو هم به استقلال بپیوندی؟‌

به هرحال بازی در یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس که تیم‌های پرطرفدار کشورمان هستند را هر بازیکنی دوست دارد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

* تو رابطه خوبی با علی‌منصور داری. چقدر فکر می‌کنی با او به استقلال برسی؟

صحبتی با علی آقا در این زمینه انجام ندادم. من تجربه کار با منصوریان را از تیم ملی دارم و بعد هم چند سال خوب را با هم در نفت تجربه کردیم. کار با این مربی را دوست دارم و از اینکه دوباره بتوانم بازیکن او شوم، استقبال می‌کنم.

* با توجه به شرایط استقلال و اینکه هواداران از این تیم قهرمانی می‌خواهند به نظرت منصوریان به دنبال جذب ستاره‌ها می‌رود یا دوباره مثل نفت کار با بازیکنان جوان و بی‌حاشیه را در دستور کار خودش قرار می‌دهد؟

منصوریان نشان داده کار با جوانان را به خوبی بلد است و قطعا با رفتنش به استقلال این تیم را جوان خواهد کرد. با این حال استقلال در شرایطی است که جام از دست داده و هواداران آن ناراحت هستند. احتمال دارد او برای دلجویی از هواداران و داشتن روزهای موفق در استقلال تغییر رویه دهد و این‌بار به جای کار با بازیکنان جوان با ستاره‌ها کار کند.

* راستی تو پیشنهاد اروپایی داشتی ؟

بله از ترکیه. هنوز هم در حال مذاکره هستیم و قرار است به زودی جواب نهایی را بدهند. با این حال با دیگر گزینه‌ها هم در حال مذاکره هستم و به زودی شرایط مشخص خواهد شد.

* چه موقع تکلیف تیم فصل آینده ات روشن می‌شود؟

تا اوایل هفته دیگر قطعا شرایط مشخص شده و تیم آینده خودم را انتخاب خواهم کرد. همه چیز بسته به شرایط است و همان‌طور که گفتم هفته آینده همه چیز معلوم خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=140383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x