تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

دستورالعمل پزشک سعودی در باره نحوه کتک زدن زنان

  • کد خبر : 140348
  • 13 خرداد 1395 - 9:24
دستورالعمل پزشک سعودی در باره نحوه کتک زدن زنان

یک پزشک و متخصص روابط زناشویی در عربستان طی یک ویدئو کلیپ دستورالعمل چگونگی کتک زدن زنان به منظور تربیت آنها را متشر کرد

به گزارش«کمال مهر»؛ به نقل از اسپوتنیک، خالد السقفی در کلیپ ویدئویی آموزشی خود گفت: می‌ دانم این یک موضوع پیچیده است که خطرات زیادی در خود نهفته دارد. اما هدف این دستورالعمل، تربیت و نه ابراز خشم است.»

السقفی که به اصطلاح پزشک است در کلیپ ویدئویی خود توضیح می‌دهد که رعایت دستورالعمل‌ های اسلامی هنگام زدن زنان ضروری است. مردان و شوهران نباید با شلاق و یا چیزهای تیز زنان را کتک بزنند. باید از دستمال و یا روسری استفاده کرد. هدف از این تنبیه آن است که زن بفهمد رفتارش نسبت به شوهرش صحیح نبوده است. قبل از زدن زن، شوهر باید حقوق خود و وظایف زن را آنطور که خداوند تعیین کرده یادآوری بکند. در رختخواب باید نسبت به زن بی‌ تفاوت باشید و به او پشت کنید و یا زن را مجبور کنید روی زمین بخوابد. اما نباید خانه را ترک کرد. هدف تربیت است و نه « شستن کثافت‌ های خود در ملاء عام».

السقفی گفت: متأسفانه بسیاری از زنان می‌ خواهند از حقوق یکسان با مردان برخوردار باشند. این یک مسأله جدی است. بعضی از زنان نیز دچار اشتباهاتی می‌ شوند که مردان جهت تنبیه، آنها را کتک می‌ زنند».

دکتر السقفی ابراز تأسف کرد که بسیاری از زنان شوهران خود را تحریک می‌کنند. همین کارها باعث آن می‌شود که کتک بخورند».

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=140348

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x