تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

برگزاری مسابقه عکاسی از محیط زیست در شهرستان فردیس

  • کد خبر : 140237
  • 12 خرداد 1395 - 9:45
برگزاری مسابقه عکاسی از محیط زیست در شهرستان فردیس

مرتضی شکوری رئیس اداره محیط زیست شهرستان فردیس از برگزاری مسابقه عکاسی با گوشی تلفن همراه در هفته محیط زیست خبر داد . مرتضی شکوری رئیس اداره محیط زیست شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار فردیسان از برگزاری مسابقه عکاسی  با  گوشی تلفن همراه در هفته محیط زیست خبر داد . وی در خصوص این […]

مرتضی شکوری رئیس اداره محیط زیست شهرستان فردیس از برگزاری مسابقه عکاسی با گوشی تلفن همراه در هفته محیط زیست خبر داد .

IMG_6821

مرتضی شکوری رئیس اداره محیط زیست شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار فردیسان از برگزاری مسابقه عکاسی  با  گوشی تلفن همراه در هفته محیط زیست خبر داد .

وی در خصوص این خبر گفت : اداره محیط زیست شهرستان فردیس در نظر دارد تا به مناسبت روز جهانی محیط زیست (۱۶ خرداد) مسابقه عکاسی با تلفن همراه  را در تمامی رده های سنی با  موضوع آزاد در زمینه محیط زیست (حیات وحش، طبیعت، آلودگی ها، صنایع سبز،انرزی پاک و … ) برگزار نماید.

شکوری در ادامه افزود: این مسابقه با هدف کاهش آلودگی های زیست محیطی با عدم استفاده از کاغذ و مواد شیمیایی  و از طریق شبکه های مجازی برگزار خواهد شد، علاقمندان می توانند عکس های خود را تا تاریخ ۲۰ خرداد ماه  در شبکه تلگرامی محیط زیست به آدرس  telegram.me/joinchat/BGOSKAUtBHJ2CGnYSSWzZg ارسال نمایند و در پایان این مسابقه جوایز نفیسی به افراد برگزیده اهدا خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=140237

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x