تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

بشکن و بالا بنداز در یک محیط علمی فاخر! / آقای رئیس “دوباره دوباره” ؟

  • کد خبر : 140232
  • 12 خرداد 1395 - 9:09
بشکن و بالا بنداز در یک محیط علمی فاخر! / آقای رئیس “دوباره دوباره” ؟

اعلمی رئیس دانشگاه پیشتر در ماجرای برگزاری جشن در روز شهادت، به مرصاد گفته است: مسئولین فرهنگی دانشگاه برای فاصله گرفتن این محیط از فضای موسیقی و … تلاش می کنند.

 

به گزارش«کمال مهر»؛؛ به نقل از مرصاد، دانشگاه رازی کرمانشاه به عنوان یکی از مراکز علمی شناخته شده کشور همواره مورد توجه بسیاری از دانشجویان برای ادامه تحصیل بوده است.

 

این دانشگاه در یک یا دو سال اخیر همواره از سوی بسیاری از دانشجویان و تشکل های دانشجویی به دلیل آنچکه سیاست زدگی و بی توجهی به برخی حدود اجتماعی در برنامه ها و محیط گفته می شود؟ مورد انتقاد بوده است.

 

اتفاقاتی که به دلیل مناسبتهای وقوع آنها همواره احتمال تعمدی بودن آنها به ذهن متبادر شده است.

 

اکران فیلم حرامزاده های بی شرف مصادف با سیزدهم آبان ماه از جمله این اتفاقات بود. فیلمی در ستایش آمریکا و صهیونیست درست در روز استکبار ستیزی که حاشیه های زیادی را به دنبال داشت.

 

برگزاری جشن روز معلم در سالجاری درست در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) هم از این دست اتفاقات بود که پس از اعتراضات گسترده برای ساعاتی به تاخیر انداخته شد و برنامه های موسیقی و … آن لغو گردید.

 

رسوخ و حضور بیش از اندازه احزاب سیاسی در یک محیط دانشگاهی و تابلو اعلانات مملو از رد پای احزاب خارج از دانشگاه نیز موضوعی بود که برای این مجموعه علمی سوال برانگیز بود.

 

از سوی دیگر بسیاری از مخاطبین شبکه اطلاع رسانی مرصاد با ارسال اخباری از گروه های آموزشی این دانشگاه معتقد هستند که شرایط مشابهی حاکم است.

 

جشن فارق التحصیلی یا دیسکوی مختلط در آمفی تئاتر دانشگاه

 

ویدیوهای ارسالی به مرصاد نشان می دهد که در جشنهای فارغ التحصیلی که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار می شود چیزی که رد پایی از آن نیست شاخص های یک محیط دانشگاهی است.

 

دانشجویان پسری که با انواع و اقسام حرکات موزون در میان فریاد ها و جیغ های دختران دانشجو در حال رقصیدن و فریاد زدن هستند و البته پخش آهنگهایی از خواننده فراری لس آنجلسی فضایی عجیب را در دانشگاه حاکم کرده است.

 

آیا چنین محیط آموزشی با معیارهای دانشگاه اسلامی که قرار است به رشد علمی کشور کمک کند همخوانی دارد؟ آیا چنین رویه ای با جایگاه علمی اساتید برجسته دانشگاه رازی در تناقض نیست؟

 

اعلمی رئیس دانشگاه پیشتر در ماجرای برگزاری جشن در روز شهادت، به مرصاد گفته است: مسئولین فرهنگی دانشگاه برای فاصله گرفتن این محیط از فضای موسیقی و … تلاش می کنند.

 

تصاویری که در ادامه خواهد آمد نشان دهنده گوشه ای از وضعیت مضحک محیط این دانشگاه در روز برگزاری یک جشن فارغ التحصیلی (یکم خرداد ماه ۹۵) است.

انتهای پیام/م

جشن
downloadدانلود
لینک کوتاه:
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=140232

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x