تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

واکنش رجب‌زاده به دعای رحمتی قبل از هر پنالتی

  • کد خبر : 140119
  • 11 خرداد 1395 - 19:12
واکنش رجب‌زاده به دعای رحمتی قبل از هر پنالتی

کاپیتان تیم ذوب آهن گفت: به کاری که رحمتی قبل از گرفتن پنالتیها انجام می داد اعتقاد دارم اما این خداست که تقدیر انسان را رقم می زند.

به گزارش«کمال مهر»؛، مهدی رجب زاده درباره فینال جام حذفی اظهار داشت: پیروزی دلچسبی بود که بعد از چندین هفته پر فشار و آسیب دیدگی های مکرر برای ما رقم خورد. امیدوار هستیم تا با این شرایط خوب روحی و پس از یک دوره استراحت پایان فصل با انرژی دور جدید تمریناتمان را برای فصل بعد از سر بگیریم.

وی درباره اسیب دیدگی که در اواسط بازی دچارش شد گفت: من با آمادگی کامل در فینال حضور پیدا نکردم و به همین خاطر پس از گذشت مدتی از بازی اسیب دیدگی ام باعث شد تا کمی اذیت شوم اما مشکل خاصی نبود و تا روزی که دور جدید تمرینات تیم آغاز شود این مشکل برطرف خواهد شد.

کاپیتان ذوب آهن درباره ضربات پنالتی و اینکه مهدی رحمتی قبل از هر ضربه پشت به توپ دعا می کرد اما نتوانست حتی یک پنالتی را به درستی تشخیص داده و بسمت توپ برود بیان داشت: شخصا به دعا کردن و توسل به ائمه و پیامبران اعتقاد دارم قطعا مهدی رحمتی هم چنین نیتی در کارش بوده و هست. اما نمی توان با تقدیر جنگید.

رجب زاده خاطرنشان کرد: وقتی خداوند تقدیر انسان را برایش درنظر گرفته باشد کسی نمی تواند آنرا تغییر دهد. گاهی ممکن است خداوند بخاطر عمل نیک یک نفر جمعی را مورد لطف خود قرار دهد و گاهی هم ممکن است به دلیل اشتباه یک نفر جمعی را مورد خشم خود قرار دهد. آن شب تقدیر بر این بود که تیم ذوب آهن پیروز از میدان خارج شود و استقلال شکست بخورد.

کاپیتان تیم ذوب آهن اضافه کرد: یکی از اتفاقات خوب در آن دیدار این بود که من متوجه شدم روی مدالهایمان نام علی ابن ابیطالب درج شده است. این اتفاق خیلی برایم دلنشین بود و این مدال بیشتر از هر مدالی در زندگیم بر دلم نشست. امیدوار هستم تا زمانی که می توانم بازی کنم همواره باعث خوشحالی مردم اصفهان و هواداران ذوب آهن شوم.

منبع: کاپ
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=140119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x