تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

این میوه دانه‌ای ۱۰ هزار تومان فروخته می‌شود +عکس

  • کد خبر : 140113
  • 11 خرداد 1395 - 19:09
این میوه دانه‌ای ۱۰ هزار تومان فروخته می‌شود +عکس

مهاجران با اشاره به قیمت میوه در ماه رمضان گفت: پیش بینی می شود قیمت میوه در ماه رمضان تغییری نکند .

به گزارش «کمال مهر»؛، حسین مهاجران رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با اشاره به کاهش قیمت میوه در بازار گفت:در چند روز اخیر قیمت اکثر میوه ها کاهش یافته است.

وی افزود:در حال حاضر هر کیلو زردآلو به قیمت سه تا ۱۲ هزار تومان،گوجه درختی کیلویی سه تا هشت هزار تومان،توت فرنگی کیلویی سه تا ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران تصریح کرد:خیار گلخانه ای به قیمت ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان،خیار بوته ای به قیمت دو تا سه هزار تومان و گوجه فرنگی به قیمت ۶۰۰ تا دو هزار تومان در میادین به فروش می رسد.
به گفته مهاجران هر کیلو هندوانه به قیمت ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان و هرکیلو ملون به قیمت ۶۰۰ تا دو هزار تومان و هر کیلو موز به قیمت ۴۷۰۰ تا ۵۲۰۰ به فروش می رسد.
وی با اشاره به قیمت میوه در ماه رمضان گفت:پیش بینی میشود که قیمت میوه در ماه رمضان تغییری نکند اما با توجه به این که برداشت خرمای نو ۲۰ روز بعد ازماه رمضان آغاز می‌شود ممکن است قیمت خرما در این ماه کمی افزایش بیابد.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در ادامه صحبت های خود با اشاره به عرضه میوه های قاچاق در بازارگفت:در حال حاضر میوه های قاچاق به وفور در بازارعرضه می شود و هر کیلو گلابی چینی ،هلو و شبرنگ و انار ترکیه بین ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان به فروش می‌رسد و آوواکادو نیز هر دانه ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد.

این میوه کوچک در تهران دانه‌ای 10 هزار تومان فروخته می‌شود +عکس
این میوه کوچک در تهران دانه‌ای 10 هزار تومان فروخته می‌شود +عکس
وی افزود:پرتقال مصری نیز کیلویی ۷ تا ۹ هزار تومان و انگور شیلی به قیمت ۴۵ هزار تومان به فروش می رسد.
مهاجران گفت:ما هر زمانی که شاهد عرضه میوه های قاچاق هستیم به وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت و معدن و بازرسی گزارش می دهیم و نحوه برخورد با عرضه این میوه های قاچاق به عهده این سازمان ها است.
وی به این نکته نیز اشاره کرد که با برخورد با عرضه این میوه ها در میادین میوه و تره بار عرضه به حاشیه میادین کشیده شده است و در کل مشکل حل نشده است.
منبع: میزان
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=140113

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x