تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

خیانتی که بعد از دربی در استقلال صورت گرفت

  • کد خبر : 139995
  • 11 خرداد 1395 - 9:36

سرمربی تیم فوتبال استقلال از خیانت بعضی از اعضای استقلال علیه وی بعد از باخت به پرسپولیس افشاگری کرد و از ماجرای پیشنهاد سرمربیگری استقلال به فرهاد مجیدی پرده برداشت.

به گزارش«کمال مهر»؛، پرویز مظلومی که در برنامه ۹۰ حاضر شده بود صحبت های جنجالی در این برنامه مطرح کرده و در بخشی از آن گفت بعد از این که دربی را باختیم یکی از بازیکنان بزرگ تیم همراه یکی از اعضای باشگاه شبانه به منزل فرهاد مجیدی رفتند و تا ۴ صبح از او خواهش می کردند که سرمربی استقلال شود اما فرهاد از مکتب استقلال است و این پیشنهاد را قبول نکرد.

وی افزود: اینها نمی دانند که فرهاد مجیدی مثل فرزند من است و می آیند به من می گوید. یکی می رود با اسکوچیچ صحبت می کند و یکی از مسئولان باشگاه هم می رود سراغ فرد دیگری. این آقایان دنبال منافع خودشان هستند نه به فکر هواداران. به خاطر این مسائل چند بار تا مرز سکته پیش رفتم. این آقایان بگذارند استقلال در اختیار استقلالی های واقعی باشد. تا کی می خواهند در این تیم باشند و به فکر منافع خودشان باشند.  قلعه نویی چند سال این تیم را قهرمان کرد اما دو سال نتوانست قهرمان شود ببینید چه رفتاری با آن کردند.

وی درباره اینکه منظورش از بازیکنی که با مجیدی مذاکره کرده است کیست؟ گفت: یک بازیکن بزرگ که نمی خواهم اسمش را ببرم. فردوسی پور از مظلومی پرسید که آیا منظورش از مسئول باشگاه م.ب است؟ که مظلومی بدون آنکه آنرا تکذیب کند، از مجری نود خواست دیگر به این موضوع نپردازد.

صحبت های کامل مظلومی در ۹۰ را اینجا بخوانید
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=139995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x