تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

انگشت به دهان شدن تکفیری ها از شخصی به نام حاج قاسم

  • کد خبر : 139963
  • 11 خرداد 1395 - 9:15
انگشت به دهان شدن تکفیری ها از شخصی به نام حاج قاسم

ملت سرافراز ایران همواره در برابر متجاوزان به آب و خاک مسلمانان در هر جای دنیا فداکاری و ایثار زیادی از خود نشان داده و همیشه در صحنه های نبرد حضوری جانانه داشته اند.

 

به گزارش «کمال مهر»؛؛به نقل از “کرمان ۱۴۰۰” شهدای مظلومی که هم اکنون در حال نبرد با کفر در خاک عراق به سر برده و بدون هیچ چشم داشتی جان خود را در کف دست گرفته اند چرا که معامله آنها با خداست آنها جهاد در راه خدا را و شهادت را در ازای ریخته شدن خونشان معامله کرده اند.کسانی که با خون سرخشان پاسدار حرم شده اند اینان از جنس همان یاران باوفای امام حسین (ع) هستند که هم اکنون از جای جای ایران به شوق شهادت پرواز می کنند.

مدافعان حرم و سردار آن ها حاج قاسم سلیمانی که نام او رعشه بر اندام دشمنان می اندازد.آری “حاج قاسم سلیمانی” کسی که رهبر انقلاب در تجلیل از عملکرد او، وی را “شهید زنده” خواند.

همگی ما باید افتخار کنیم که مردانی از سرزمینمان برای نبرد با کفر داوطلبانه می روند و اینان همان یاران باوفای امامشان هستند، آزادگانی همچون حرُ، وفادارانی از جنس عباس، شجاعانی از جنس قاسم ابن الحسن، و اسلحه دارانی چون ابوثمامه، آری اینان از جنس همان ۷۲ تن یاران امام حسین هستند.

و اما سردارشان، حاج قاسم مردی از مسلک شیرمرد تاریخ علی (ع) که حتی در نبرد با تکفیری ها لباس رزم به تن نمی کند چرا که مردی در برابر خود نمی بیند که بخواهد به جنگ با او برود، مردی که مقام معظم رهبری خطاب به او و همرزمانش فرموده اند: “خدای متعال می‌خواست اینها زنده بمانند و برکاتشان برای کشورشان و دنیای اسلام ادامه پیدا کند.

آری سردار بزرگمرد ما لباس رزمی نمی پوشد و در میدان های جنگ حضور میابد و می خواهد به ان ها بفهماند که شما هیچ هستید.شما تکفیری شما دشمنان امام عصر ما هستید و ما شما را هیچ هم نمیبینیم که بخواهیم حتی لباس رزمی برای مقابله با شما بپوشیم.

و تکفیری ها باید بداند که پرچمشان را از تمامی مناره ها پایین خواهیم کشید و آن ها را به درک واصل خواهیم کرد تا زمینه سازی برای ظهور مولایمان باشیم و پرچم ایشان را بر فراتز تمامی مناره ها برافراشته کنیم.

و اما جنگ واقعی در درون کشورمان است جنگ نرمی که به آرامی در روح و بطن جامعه نفوذ می کند تا پایه ها و شالوده های نظاممان را سست کند اما همان هایی هم که این جنگ نرم را آغاز کرده اند باید بدانند که در این جنگ نرم با تمامی مردم ایران زمین با هر سن و با هر اقلیتی رو به رو هستند بدانند که با سردار ما در این جنگ مقام معظم رهبری و خودمان هم یاران او در این جنگ خواهیم بود و پوزه تمامی شیاطین را به خاک خواهیم مالید.

حاج قاسم سلیمانی لباس نظامیشان را در میدان مبارزه با داعش نمی پوشند اما در ایران این لباس برتن ایشان ابهتی چندبرابر به او میدهد شاید علتش این باشد که جنگ اصلی در خانه ماست در کشور ماست نفوذ فرهنگی غرب و جایگری فرهنگ  غربی در بین جوانان از صدها جنگ سخت سمی تر و مهلکتر است همه ما افسران این جنگ هستیم و نباید بگذاریم فرهنگ های نادرست غربی به خانه ما نفوذ کنند و خون جوانانمان را بمکند.

یادداشت:پرتو

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=139963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x