تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

محاکمه‌ی لیونل مسی به علت فرار مالیاتی + فیلم

  • کد خبر : 139813
  • 10 خرداد 1395 - 16:58
محاکمه‌ی لیونل مسی به علت فرار مالیاتی + فیلم

لیونل مسی ستاره فوتبال آرژانتین و یکی از پر درآمدترین ورزشکاران جهان روز سه شنبه در شهر بارسلونای اسپانیا به اتهام فرار از پرداخت مالیات چهار میلیون یورویی محاکمه می شود.

به گزارش «کمال مهر»؛؛  مسی که به تازگی به همراه بارسلونا قهرمان لیگ و جام حذفی اسپانیا شده است به همراه پدرش در جلسه دادگاه حاضر خواهد شد تا به اتهاماتی که از ژوئن ۲۰۱۳ علیه وی مطرح شده است پاسخ دهد.
حضور مسی در دادگاه تنها چند روز پیش از پیوستن وی به اردوی تیم ملی آرژانتین برای حضور در رقابت های جام ملتهای آمریکای جنوبی – کوپا امه ریکا – در کشور آمریکا صورت می گیرد.

مسی و پدرش خورخه هوراسیو مسی متهم هستند که با استفاده از زنجیره ای از شرکت های جعلی در دو کشور بلیز و اروگوئه از پرداخت مالیات مربوط به درآمد حاصل از فروش حق پخش تصاویر مسی از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ خودداری کرده اند. مبلغ این مالیات چهار میلیون و ۱۶۰ هزار یورو اعلام شده است. این دو نفر در مجموع به سه مورد کلاهبرداری مالیاتی متهم هستند.
دادستانی اسپانیا در صورت محکومیت مسی و پدرش مجازات زندان به مدت ۲۲ ماه و ۱۵ روز برای آنان تعیین خواهد کرد، ضمن اینکه آنها باید جریمه ای معادل رقمی که ادعا می شود کلاهبرداری کرده اند پرداخت کنند.
البته در صورت محکوم شدن مسی مجازات حبس وی تعلیقی خواهد بود زیرا در اسپانیا افرادی که در نخستین پرونده تخلف به کمتر از دو سال زندان محکوم می شوند این مجازات را به صورت تعلیقی تجربه خواهند کرد.

لینک دانلود
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=139813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x