تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

مرحله سوم آزادسازی فلوجه در ۴۸ ساعت آینده آغاز می‌شود+ تصاویر

  • کد خبر : 139808
  • 10 خرداد 1395 - 16:38
مرحله سوم آزادسازی فلوجه در ۴۸ ساعت آینده آغاز می‌شود+ تصاویر

در این بسته به طور خاص به آزادسازی فلوجه می‌پردازیم.

به گزارش «کمال مهر»؛؛ ارتش عراق و حشدالشعبی در جریان عملیات آزادسازی شهر فلوجه در عراق که مدتی است آغاز شده، به پیروزی‌های بسیاری دست پیدا کرده‌اند.
ورود نیروهای عراقی به فلوجه/ آزادسازی روستایی در عملیات ارتش
خبرگزاری فرانسه به نقل از مسئولان نظامی عراق از ورود نیروهای این کشور به داخل شهر فلوجه، پایگاه تروریست های داعش خبر داده است.  پیشتر رسانه ها از آمادگی نیروهای عراقی برای آغاز عملیات بازپس گیری فلوجه خبر داده بودند.  از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی الحدث گزارش داد: فرمانده پلیس فدرال عراق اعلام کرد پل ارتباطی میان منطقه صقلاویه و شمال شهر فلوجه در استان انبار به کنترل نیروهای مشترک عراقی ( نیروهای ارتش و پلیس) در آمد.
شبکه تلویزیونی العالم نیز اعلام کرد نیروهای بسیج مردمی و تیپ ۱۴ ارتش عراق، روستای شیحه را در شمال فلوجه واقع در استان انبار  آزاد کردند.
لحظه به لحظه؛ همگام با آزادسازی فلوجه
پایان دشوارترین بخش عملیات فلوجه و آغاز مرحله سوم
ابو مهدی المهندس معاون رئیس هیئت نیروهای داوطلب مردمی عراق در دیدار با گروهی از شیوخ عشایر فلوجه گفت: نیروهای داوطلب مردمی امروز برای آزاد کردن مردم از ظلم گروه تروریستی داعش به این مناطق آمده اند. وی افزود: نیروهای داوطلب مردمی دشوارترین بخش ماموریت آزادسازی مناطق فلوجه را اجرا کردند.
المهندس تصریح کرد: سومین مرحله با آزادسازی منطقه الصقلاویه پایان می یابد و محاصره شهر فلوجه پایان یافت و توانستیم صفوف دشمن را متلاشی کنیم و تنها هزار نفر از عناصر دشمن باقی مانده اند. نمی توانیم به صورت نبرد مستقیم به خاطر حفظ جان افراد بیگناه وارد شویم.
لحظه به لحظه؛ همگام با آزادسازی فلوجه
*مرحله سوم آزادسازی فلوجه در ۴۸ ساعت آینده آغاز می‌شود
از سوی دیگر حیدر العبادی نخست وزیر عراق گفت: عملیات آزادسازی فلوجه در طول ۴۸ ساعت آینده وارد سومین مرحله خود می شود. وی افزود: اهالی فلوجه یا باید از طریق گذرگاه‌های امن از این شهر خارج شود یا اینکه در خانه های خود تا زمان آزادسازی آن باقی بمانند. العبادی از تشکل های سیاسی خواست تا اختلافات خود را فراموش کرده یا آنها را تا زمان پایان عملیات نظامی به تعویق بیاندازند؛ بویژه که اوضاع کنونی نیازمند همیاری همگان و تداوم برگزاری جلسات پارلمان است.
مرکز رسانه‌اى مقاومت اسلامى نُجَباء: “وسام محمد هادی” فرمانده مطرح داعش در فلوجه، طى حملات جنگنده‌هاى عراقى به هلاکت رسید.
حملات پراکنده تروریستهای داعش به منطقه “زوبع” فلوجه
دیشب و امروز درگیری‌های پراکنده‌ای میان نیروهای امنیتی و تروریست‌های داعش در منطقه زوبع در جنوب شرقی شهر فلوجه رخ داد. نیروهای امنیتی، پیشروی به سمت مواضع تروریست‌ها و محاصره آن‌ها در مناطق الفلوجه و روستاهای زوبع در جنوب شرقی شهر الفلوجه را ادامه دادند.
لحظه به لحظه؛ همگام با آزادسازی فلوجه
تروریست‌های داعش برای بهم زدن تمرکز نیروهای عراقی در منطقه زوبع حملات پراکنده‌ای انجام دادند و تصاویر آن را منتشر کردند.
دیوارنویسى رزمندگان مقاومت اسلامى در شهر “فلوجه” عراق
لحظه به لحظه؛ همگام با آزادسازی فلوجه
حشد الشعبی ساختمان فرمانداری کرمه را به ارتش و نیروی مردمی تحویل می‌دهد
فلوجه
نیروهای امنیتی عراق در کرمه/مسجد هنوز سرپاست
فلوجه
عراق
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=139808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x