تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

هواداران استقلال بی‌نظیرند/ بعد از فینال حذفی به پیشنهاد استقلال فکر می‌کنم

  • کد خبر : 139503
  • 09 خرداد 1395 - 9:52
هواداران استقلال بی‌نظیرند/ بعد از فینال حذفی به پیشنهاد استقلال فکر می‌کنم

مدافع ارمنستانی استقلال امیدوار است تا بعد از دو فصل پوشیدن پیراهن آبی امروز را با جام به پایان برساند و پس از دو فصل پوشیدن پیراهن استقلال مزد تلاش‌هایش را در کنار سربازان آبی پایتخت بگیرد.

گروه ورزشی «کمال مهر»؛- هرایر مگویان ارمنی یکی از مردان مطمئن خط دفاعی تیم پرویز مظلومی است. مدافعی که تلاش کرد به جای سفر به آمریکا و حضور در اردوی تیم‌ملی ارمنستان به ایران بازگردد تا در فینال جام حذفی برای استقلال به میدان برود.

گفتگوی مشرق با مگویان را در شب قبل از فینال جام حذفی بخوانید:

*به نظرت فردا استقلال ناکامی‌هایش در دو فصل اخیر را جبران می‌کند؟
ما در لیگ بدشانس بودیم. می‌توانستیم حداقل در دو، سه بازی با کسب نتایج بهتر مدعی قهرمانی بمانیم اما نشد. با این حال خوشحالم یک فرصت دیگر داریم تا فصل را با گرفتن جام به اتمام برسانیم.

* دو غایب بزرگ دارید؛ سجاد شهباززاده و خسرو حیدری.
بله اما بچه‌ها انگیزه زیادی دارند. به نظرم نفرات جایگزین جای خالی این دو نفر را پر می‌کنند. باور کنید در بازی‌های بزرگ آنچه تاثیرگذار است روحیه تیم است. بچه‌ها می‌خواهند دل هواداران را شاد کنند و فرقی نمی‌کند هرایر مگویان باشد یا نه.

* اما در غیاب تو ترکیب استقلال برابر تراکتورسازی دچار مشکل شد.
امروز باید به ذوب‌آهن فکر کنیم. گذشته‌ها گذشته است. در لیگ سوم شدیم در حالی که می‌شد بهتر نتیجه بگیریم. تیمی که تلاش می‌کند به جوانان میدان دهد تا آینده‌اش را بسازد. گاهی اوقات به نتیجه دلخواهش نمی‌رسد. در لیگ امسال این اتفاق برای ما هم افتاد و این غیرطبیعی نبود.

* در استقلال می‌مانی؟
قرارداد من با استقلال تمام می‌شود. مدیر برنامه‌هایم پیشنهادی از باشگاه گرفته است. ترجیح دادم اول به فینال جام حذفی و کسب جام فکر کنیم و بعد انجام مذاکرات جدی.

* فقط از استقلال پیشنهاد داشتی؟
(می‌خندد) نه برادر. چند پیشنهاد دیگر هم ارایه شد اما همان طور که گفتم فقط روی بازی با ذوب‌آهن تمرکز کرده‌ام.

* ذوب‌آهن از لیگ قهرمانان حذف شد. حریف فردای استقلال را چطور می‌بینی؟
آنها گرفتار حرفه‌ای گری العین شدند. در واقع تیم اماراتی دو، سه بازیکن فوق‌العاده داشت که ذوب‌آهن را در مقاطع مختلف زمانی بازی اذیت کردند. یکی از آنها مهاجم کلمبیایی (دانیل آسپریلا) بود. این بازیکن در جناح راست به اندازه سه، چهار بازیکن می‌دوید و به همان اندازه تاثیرگذار بود. اگر از العین آسپریلا و هافبک وسط‌شان (عمر عبدالرحمن) را می‌گرفتید آنها چیزی نداشتند.

* با تمام این اوصاف نتیجه تقابل شما با ذوب‌آهن چه می‌شود؟
با ذوب‌آهن در لیگ‌برتر چند مرتبه روبه‌رو شده‌ام. آنها ساختار خوبی در حمله دارند. باید برابرشان منطقی باشیم. من اصلا نمی‌پذیرم که برخی می‌گویند این تیم خسته است. برعکس فکر می‌کنم آنها یک تیم حرفه‌ای هستند که باید در تمام دقایق بازی حواس‌مان به حرکات‌شان باشد.

* و حرف آخر…
امیدوارم جام قهرمانی را طی یک دیدار تماشایی به هواداران استقلال تقدیم کنیم. این را از صمیم قلب می‌گویم. آنها بی‌نظیر هستند. حیف است نتوانیم در قدم آخر دل آنها را شاد کنیم.

  جام حذفی
در تمرین امروز استقلال چه گذشت؟
بدترین اتفاق ممکن برای استقلال
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=139503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x