تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

انتشار فیلم تجاوز وحشیانه ۳۳ مرد به دختر نوجوان برزیلی

  • کد خبر : 139352
  • 08 خرداد 1395 - 16:58
انتشار فیلم تجاوز وحشیانه ۳۳ مرد به دختر نوجوان برزیلی

پلیس برزیل تلاش برای شناسایی متجاوزان به یک دختر ۱۶ ساله را آغاز کرد.

به گزارش گروه بین الملل«کمال مهر»؛ به نقل از نشریه گاردین، پلیس برزیل اعلام کرد تلاش برای شناسایی ۳۰ مردی که بنابر گفته‌ها در تجاوز گروهی به یک دختر ۱۶ ساله مشارکت داشتند را آغاز کرده است. فیلم این تجاوز وحشیانه به وسیله یک گوشی همراه ضبط و در توییتر منتشر شد.
بر این اساس، این دختر نوجوان که بنابر گزارش‌ها همینک در ترس زندگی می‌کند به بازرسان پلیس گفت: من برای دیدار نامزدم به غرب ریودوژانیرو رفته بودم. من با نامزدم تنها بودم؛ اما به ناگاه از هوش رفتم و روز بعد درحالی که عریان بودم، در خانه‌ای دیگر و در میان ده‌ها مرد مسلح بیدار شدم.
خانواده این دختر نوجوان در این باره گفت: پس از این واقعه او با پریشانی و درحالی که لباس مردانه‌ای به تن داشت به خانه‌ بازگشت اما درباره اتفاق تلخی که برایش رخ داده بود به ما چیزی نگفت.
دو روز پس از این واقعه، یکی از مردان متجاوز فیلمی ۴۰ ثانیه‌ای از تجاوز گروهی به این دختر را منتشر کرد. دختر نگون بخت درحالی که عریان و نیمه هشیار است در فیلم دیده می‌شود. یکی دیگر از متجاوزان نیز عکسی نامتناسب را در کنار این دختر و در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرد. این عکس به سرعت مورد توجه قرار گرفت و پیش از آنکه به وسیله توییتر حذف شود، ۵۰۰ لایک دریافت کرد. در میان صدها نفری که این عکس را مشاهده کردند، خانواده وحشت‌زده این دختر نوجوان قرار داشتند.
مادربزرگ این دختر به رسانه‌های محلی گفت: انگیزه این تجاوز انتقام بود زیرا نامزد او فکر می‌کرد که وی به او خیانت کرده است. یک روز پس از انتشار تصاویر و فیلم این تجاوز، هزاران زن در خیابان‌ها تظاهرات کردند و خواستار پایان دادن به فرهنگ ترس (برای زنان) در جامعه شدند. آنها شعار می‌دادند: به عادی‌سازی تجاوز به زنان پایان دهید.
در همین ارتباط، بازرسان تحقیقات خود را درباره این تجاوز آغاز کردند. پلیس اعلام کرد ۴ نفر از ۳۳ فردی که به این دختر تجاوز کرده‌اند را شناسایی و برای آنها قرار بازداشت صادر کرده است.
با این حال، مردم برزیل نسبت به این تجاوز حساس شده‌اند و با ایجاد صفحه‌ای در فیس بوک خواستار افشای حقایق این جنایت شدند. همینک این صفحه بیش از ۴۵ هزار دنبال کننده دارد. همچنین تعدادی از سیاست‌مداران، هنرمندان و سازمان‌های اجتماعی خواستار رسیدگی به درخواست افشای حقایق شدند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=139352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x