تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

علل حذف تراکتورسازی از نظر سرمربی النصر

  • کد خبر : 138948
  • 05 خرداد 1395 - 10:13

سرمربی تیم فوتبال النصر امارات گفت: تراکتورسازی یک تیم هجومی است و سعی می‌کند با قدرتش یک فوتبال مدرن را به نمایش بگذارد، اما در هر دو بازی خط دفاعی این تیم خیلی ضعیف کار کرد.

به گزارش «کمال مهر»؛، ایوان یووانوویچ پس از صعود النصر امارات به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با وجود شکست ۳ بر یک مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: امروز خیلی خیلی خوشحالم که برای اولین بار در تاریخ باشگاه النصر، این تیم توانست به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کند.

وی در ادامه افزود: باید یک تشکر ویژه از بازیکنانم داشته باشم که با وجود بازی مقابل یک تیم خوب و حریفی بسیار سخت، توانستند موفق عمل کنند و به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

سرمربی صربستانی تیم النصر در واکنش به طرح این موضوع که تیمش مقابل تراکتورسازی وقت زیادی تلف می‌کرد و آیا با این شیوه می‌توانند از اعتبار خود در آسیا دفاع کنند و اساساً شایسته حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا هستند یا نه، اظهار داشت: بعضی وقت‌ها خیلی سخت است که تیمی که شما طرفدار آن هستید به مرحله بعدی نرود. طعم این سختی را می‌دانم و اینکه حذف تراکتورسازی برای شما خیلی سخت بوده است.

وی ادامه داد: تراکتورسازی یک تیم بسیار خوب است و شاید بهتر از این‌ها هم بتواند کار کند، اما در فوتبال و در مرحله حذفی اگر ارزش نداشته باشید، نمی‌توانید به مرحله بعد صعود کنید. ما در مقابل تراکتورسازی فقط یک بازی نداشتیم و دو بار مقابل آنها قرار گرفتیم. شاید تراکتورسازی در این بازی تیمی هجومی‌تر بود، اما ما مصرتر بودیم و شما باید این موضوع را قبول کنید.

یووانوویچ در پاسخ به این سؤال که تراکتورسازی با این تعداد هوادار می‌تواند در آسیا افتخاری داشته باشد و میزبانی سرخپوشان چطور بوده است، گفت:‌ درباره میزبانی ایران باید بگویم که بسیار خوب بود و ما مشکلی از هیچ بابتی نداشتیم. من از دفعات قبل از تراکتورسازی شناخت خوبی داشتم و باید بگویم این تیم با این سبک بازی می‌تواند در آینده شرایط بهتری داشته باشد و نتایج خوبی بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که نقطه ضعف تراکتورسازی چه بوده است و بهترین بازیکنان تیم‌های تراکتورسازی و النصر چه نفراتی بودند، اظهار داشت: من نمی‌توانم بگویم کدام بازیکن بهترین بوده است. بازی ما یک بازی تیمی بود و هر کسی سعی می‌کرد به‌صورت تیمی نقاط ضعفش را پوشش بدهد. تراکتورسازی یک تیم هجومی است و سعی می‌کند با قدرتش یک فوتبال مدرن را به نمایش بگذارد، اما در هر دو بازی خط دفاعی این تیم خیلی ضعیف کار کرد.

منبع: تسنیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=138948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x