تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

آیا “همجنسگرایی در فوتبال بانوان” واقعیت دارد؟

  • کد خبر : 138911
  • 05 خرداد 1395 - 9:25
آیا “همجنسگرایی در فوتبال بانوان” واقعیت دارد؟

مسئول پرونده فساد و تبانی در فو‌تبا‌ل به انتشار نقل قولی از سوی خود در یکی از رسانه‌ها با موضوع همجنسگرایی حوزه فوتبال بانوان واکنش نشان داد.

  «کمال مهر»؛     “عبدالرحمن شاه‌حسینی” مسئول پرونده فساد و تبانی در فو‌تبا‌ل ، در واکنش به انتشار خبری مبنی بر وجود معضل همجنسگرایی در فوتبال و فوتسال بانوان در یکی از روزنامه‌ها به نقل از وی گفت: بنده در پاسخ به سوال آن‌ها در رابطه با وجود مشکل همجنسگرایی در فوتبال و فوتسال بانوان بدین صورت اشاره نکرده‌ام.

وی ادامه داد: چند روز پیش خبرنگار یکی از روزنامه‌ها با بنده تماس گرفت و گفت که چند نفر از بازیکنان تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان در مصاحبه با آن‌ها وجود یکسری از تخلفات را در این حوزه تصدیق کرده‌اند و حال شنیده‌ایم قرار است موضوع فساد برخی اشخاص در این حوزه در کمیسیون اصل نود مورد رسیدگی قرار بگیرد، آیا شما این موضوع را تأیید می‌کنید.
شاه‌حسینی با اشاره به پاسخ خود به این سوال تاکید کرد: موضوعات مختلفی در پرونده فساد در فوتبال طی دو سال و نیم اخیر مطرح شده که مورد تحقیق هم قرار گرفته و بارها نیز مصادیق این موضوعات از تبانی گرفته تا شرطبندی در رسانه‌ها اعلام شده است.
رییس اسبق کمیته‌ انضباطی تصریح کرد: گزارش مفصل ۶۰-۷۰ صفحه‌ای را اخیرا پورمختار رئیس کمیسیون اصل نود به بنده تحویل داد که در مورد تخلفات حوزه فوتسال و فوتبال بانوان بود البته یک گزارش خام بود هرچند که توسط یکی از نهادهای نظارتی وزارت ورزش و جوانان و یا حتی خارج از ورزش مورد بررسی قرار گرفته بود.
وی در ادامه افزود: اما این بخش از گزارش جزو مواردی بود که در صحن مجلس در زمان قرائت گزارش فساد در فوتبال خوانده نشد و هنوز مفتوح باقی مانده که باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.
مسئول پرونده فساد و تبانی در فو‌تبا‌ل بیان داشت: بنده به آن روزنامه اعلام کردم که با اتمام ماموریت مجلس نهم قطعا اشخاصی که در کمیسیون اصل نود دور دهم مجلس انتخاب می‌شوند با توجه به مفتوح بودن این پرونده به قضیه رسیدگی کرده و آن را ادامه خواهند داد و به تناسب نتیجه حاصل شده از طریق مراجع مربوطه رسیدگی می‌کنند.
شاه‌حسینی اظهار داشت: آن روزنامه بسیار بر نکته همجنس‌گرایی در حوزه فوتسال و فوتبال بانوان اصرار می‌ورزید و می‌گفت آیا این امر در این گزارش مطرح شده است یا خیر، که بنده به وی پاسخ دادم موضوعات مختلفی در این گزارش آمده و بنده بیشتر از این نمی‌توانم موضوعات را باز کنم.
وی با بیان اینکه انتشار این موضوع را بدین شکل در جامعه صحیح نمی‌دانم، گفت: معتقدم موضوع همجنسگرایی در فوتبال و فوتسال بانوان باید بسیار دقیق مورد رسیدگی و تحقیقات قرار بگیرد و در صورت اثبات این موضوع باید توسط قوه قضاییه در فضایی آرام و بدون غوغاسالاری، هیاهو و جنجال مورد رسیدگی قرار بگیرد.
رییس اسبق کمیته‌ انضباطی همچنین تاکید کرد: از طرفی دیگر هم باید به نحوی با این موضوع برخورد شود که اکثریت بانوان فعال و پاک حوزه فوتبال و فوتسال چه در سطح آماتور و چه حرفه‌ای خدشه‌ای به شأن و شخصیت‌‌شان وارد نشود زیرا مطمئنا قاطبه این بانوان خواستار این هستند که اگر قشر اندکی از آنها دچار تخلفات شده و یا خواهند شد به طریق صحیح مورد برخورد قرار بگیرند تا خدای نکرده بی‌جهت افراد مورد اتهام قرار نگیرند.
مسئول پرونده فساد و تبانی در فو‌تبا‌ل خاطرنشان کرد: باید منتظر ماند و دید که رئیس کمسیون اصل نود و اعضای آن در دور دهم مجلس چه کسانی خواهند بود اگرچه خبرنگاران نیز باید پرونده‌های نیمه تمام مجلس نهم را در مجلس آینده پیگیری کنند.
شایان ذکر است؛ روزنامه قانون روز دوشنبه سوم خرداد در گزارشی مفصل به موضوع همجنسگرائی در ورزش بانوان به ویژه تیم‌‌های ملی‌ فوتبال و فوتسال پرداخت و نوشت که پرونده این موضوع به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس رفته و عبدالرحمان شاه‌حسینی که زمانی‌ رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود، در حال بررسی آن است.

این روزنامه در ادامه نوشت: شاه‌حسینی، همجنسگرائی را بخشی از پرونده “آلودگی‌ها در ورزش ایران” می‌‌داند و می‌‌گوید “پرونده همجنسگرایی در فوتبال و فوتسال بانوان این اواخر به دست ما رسیده و مفتوح است. این گزارش ۸۰-۷۰ صفحه است و به زودی بررسی می‌شود.”
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=138911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x