تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

ریاست آیت الله جنتی بر خبرگان را می‌توان پایانی بر هاشمی رفسنجانی دانست/ رای امروز خبرگان طرح چانه‌زنی با رهبری برای برجام‌های بعدی را با شکست مواجه کرد

  • کد خبر : 138763
  • 04 خرداد 1395 - 16:52
ریاست آیت الله جنتی بر خبرگان را می‌توان پایانی بر هاشمی رفسنجانی دانست/ رای امروز خبرگان طرح چانه‌زنی با رهبری برای برجام‌های بعدی را با شکست مواجه کرد

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی مایوس شدند و ریاست آیت الله جنتی بر مجلس خبرگان را می‌توان پایانی بر هاشمی رفسنجانی دانست.

   به گزارش گروه سیاسی  «کمال مهر»؛  رضا سراج کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: دشمنان کشور در ایام انتخابات خبرگان رهبری سعی داشتند تا با ایجاد دوقطبی تندرو و اعتدال‌گرا و بابرچسب زدن به نیروهای انقلابی آن‌ها را از صحنه‌ی انقلاب حذف کنند.

وی افزود: غربی‌ها با الگو گرفتن از ماجرای انتخابات فرانسه در سال ۲۰۰۲ کمپین سازی کردند و در این میان برخی از مسئولان داخلی از جمله آقای روحانی ریاست جمهوری کشورمان از این کمپین غربی‌ها حمایت کردند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه هدف از کمپینی که برعلیه نیروهای انقلابی تشکیل شده بود حذف بزرگانی مانند آیت الله جنتی، آیت الله یزدی و آیت الله مصباح از مجلس خبرگان بود گفت: گام بعدی این کمپین، پیروزی جریان منتصب به آقای هاشمی و چانه‌زنی اعضای خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب برای برجام‌های بعدی بود که با شکست مواجه شد.

سراج با اشاره به تلخی‌ها و شیرینی‌های انتخابات مجلس خبرگان عنوان کرد: هرچند حذف آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح از تلخی‌های انتخابات مجلس خبرگان بود، ولی این تلخی‌ها امروز با شیرینی همراه شد و این شیرینی ریاست آیت الله جنتی بر مجلس خبرگان پنجم است.

وی با بیان اینکه ریاست آیت الله جنتی نشان از شکست پروژه دشمنان برای مجلس خبرگان رهبری دارد، اظهار داشت: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی مایوس شدند و ریاست آیت الله جنتی بر مجلس خبرگان را می‌توان پایانی بر هاشمی رفسنجانی دانست.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آقای هاشمی تلاش بسیاری برای کنترل مجلس خبرگان انجام داد گفت: انتخاب هیئت رئیسه خبرگان کاملا نشان از شکست جریان‌ غرب‌گرا با محوریت آقای هاشمی است.

انتهای پیام/نج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=138763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x