تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

اینجا امنیت برقراراست+ تصاویر

  • کد خبر : 138757
  • 04 خرداد 1395 - 16:30
اینجا امنیت برقراراست+ تصاویر

همسر شهید مدافع حرم تاکید کرد: مدافعان حرم برای حفظ حریم عقیله بنی هاشم در فاصله نزدیک با دشمنان و تروریست ها مبارزه می کنند.

 

به گزارش«کمال مهر»؛چندی پیش خانواده شهدای مدافع حرم برای زیارت حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شدند همسر یکی از شهدای مدافع حرم در گفتگو با خبرنگار ثامن در خصوص وضعیت حرم عقیله بنی هاشم و اطراف حرم اظهار داشت: به لطف خدا و حاصل خون شهدای مدافع حرم و جانفشانی رزمندگان حرم حضرت زینب(س) امن  است و وضعیت عادی و زائران در حال رفت و آمد به حرم هستند.

وی گفت: وقتی دو،سه کیلومترکه از حریم حرم دور می شویم وضعیت به گونه دیگری است و اغلب مناطق خاکی از سکنه شده و بقیه هم برای محافظت خود و خانواده هایشان از دست تروریست ها جلوی منزلشان را سنگر بندی کردند.

همسر شهید مدافع حرم تاکید کرد: مدافعان حرم برای حفظ حریم عقیله بنی هاشم در فاصله نزدیک با دشمنان و تروریست ها مبارزه می کنند.

همسر شهید مدافع حرم گزارشی توصیفی در خصوص آنچه  در حریم حرم دیده در اختیار سایت ثامن قرار داد.

لطف  خدا باز شامل حالت می شود و راهی  سفر می شوی سفری از تبار نور ازجنس زیارت . پا در شهری عجیب می گذاری شهری که گویا هوای درونش هم نفس هوای کربلاست. گویا دل در دلت نمی ماند وقتی می دانی تا دقایقی دیگر زائر زیارت کرده، حرم بانوی عظیمی می شوی، حرم حضرت زینب سلام الله،  زبان قاصر است از وصف لذت و حال و هوای زیارت بزرگ بانوی اسلام، بی هوا یاد حضرت زهرا (س) و مولا علی (ع) می افتی و اشک در چشمانت حلقه می بندد. آخر تو زائر بانویی شده ای که کربلا را خاطره کرده، بانویی که تنها خدا یکی از آن را به عالمین آفریده است . تنها یکی

آه چه با صفاست هوای حریمش، الهی قسمت همه ی مشتاقان بگردان.

از حرم که خارج می شوی  دوباره شوق غریبی به دل داری، که این بار زائرحریم عزیز حسین (ع) می شوی، رقیه

رقیه آن کودکی که نیمه شب در خرابه شام در کنار رأس پدر غریبانه جان داد

صفای حرمش، پاکی بارگاهش، یاد آور عشق و خون  پاک حسین است، چه با صفاست، خدا را شکر که زیارت قسمت مان شد . از حرم که بیرون میایی….. وای شهر چه غوغایست .

چشمان آدمی حیران تمام مخروبه هایست  که تا چشم کار می کند  داعشیان آن را برای شهر به ارمغان آورده اند

داعش، اینان یزیدان زمان اند که از هیچ جنایتی عقب نماندند، آنان به قبرستان ها نیز  حمله کرده و قبرها را  شکافته و جنازه ها را بیرون کشیدند، چه بر سر دختران و زنان بچه هایمان آوردند؟ چه جوان هایی را راهی ملکوت کرده اند ؟ خدای من چه بی حرمتی هایی ؟

گویا اینان نسل شمریان، راهیان ظلم اند، اینان فرزندان کسانی هستند که تا شام طفلان  پیغنبر را تازیانه  زدند، اینان نسل همان هایی اند که معجرها کشیدند و سیلی ها زدند

بارالها همان دم، لعنتت را بر روی شمریان زیاد بگردان و شر داعشیان را به خودشان باز گردان که تنها  تو، فقط تو، این کشور و تمامی بلاد های اسلامی را، هنوز نگه داشته ای و به واسطه مدد اهل بیت و خود بانو زینب (س) و به برکت حضرت رقیه دستانشان را از حرمین کوتاه کردی.

شکر خدایا

الهی بر رشادت ها و شجاعت های جوانانی که با جان و دل آمده و از دنیا و حب اش گذشتند، بیفزای. من به چشم خود رشادت های این فاتحان را دیدم و به آنها تحسین می گویم. پروردگارم، من از تو می خواهم به آنان توان و یاری بسیاری عطا کنی، چون از حریم عزیزان تو، از حرم دختران پیغمبر و آل علی محافظت می کنند. خدایا تو را شکر می کنم که هر دم یاری دهنده قوم مسلمین و محبین هستی.

الهی شکرت که شهید سعید سامانلو نیز فدایی راه خانم زینب سلام الله علیها شد و عاقبتی نیکو یافت. هر گاه درد فراق جانکاهش دل را می فشارد از این خیال که او به عشق تو و برای قرب تو مدافع حریم بانو رقیه شد و عاشقانه حضرت را، دوست می داشت آرام می شوم . بار الها  روح عالی همسرم شهید سامانلو و پدرم شهید رباط جزی و همه شهدا از صدر اسلام تا کنون، را متعالی بگردان.

 به امید ظهور مولای هستی، مهدی موعود و با آرزوی آزادی هر چه زودتر سوریه، آمین.

زائران در حال رفت و آمد در حرم حضرت زینب

سنگر بندی و ایجاد خاکریز در اطراف منازل مسکونی

منازلی که اغلب خالی از سکنه شده

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=138757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x