تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شرط درویش برای انتقال ترابی به پرسپولیس

  • کد خبر : 138382
  • 02 خرداد 1395 - 16:00

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: فرکی به همراه سه گزینه دیگر برنامه خود را به هیئت مدیره باشگاه ارائه داده‌اند و قرار است هیئت مدیره در هفته جاری برای بررسی شرایط آنها تشکیل جلسه دهد.

به گزارش «کمال مهر»؛رضا درویش در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم سایپا اظهار داشت: پیش از آنکه من مدیرعامل باشگاه شوم، هیئت مدیره باشگاه چهار گزینه را برای هدایت این تیم در نظر گرفته‌اند که از آنها برنامه خواسته شده و مذاکراتی را نیز انجام داده‌ایم. قرار است در هفته جاری اعضای هیئت مدیره تشکیل جلسه داده و پس از بررسی شرایط گزینه‌ها، تصمیم‌گیری خواهد شد و اگر به هر دلیلی در مورد هر یک از این گزینه‌ها به جمع‌بندی نهایی نرسیدند با گزینه‌های جدیدی وارد مذاکره می‌شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در بین این ۴ گزینه، فرکی، دایی و جلالی هم حضور دارند، گفت: دایی در بین این گزینه‌ها قرار ندارد، هر چند که باشگاه سایپا خانه او محسوب می‌شود. فرکی برنامه خود را ارائه داده و جلالی هم شرایط مشابهی دارد. فعلا نام دو گزینه دیگر را نمی‌خواهم مطرح کنم. ما قصد داریم تا پایان هفته جاری سرمربی تیم را معرفی کنیم تا پس از آن وارد فصل نقل و انتقالات شویم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا به درخواست باشگاه پرسپولیس برای جذب مهدی ترابی پاسخ مثبت می‌دهید، حتی اگر پیشنهاد مالی خوبی برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن بدهند، گفت: خود ما به ترابی نیاز داریم و حتی اگر پرسپولیسی‌ها پیشنهاد مالی خوبی برای صدور رضایت‌نامه ترابی بدهند، باز  این موضوع بستگی به نظر سرمربی جدید تیم خواهد داشت.

منبع: تسنیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=138382

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x