تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

تکذیب قوچان ن‍ژاد و عذرخواهی آزمون

  • کد خبر : 137873
  • 30 اردیبهشت 1395 - 8:09
تکذیب قوچان ن‍ژاد و عذرخواهی آزمون

بازار شایعات نقل و انتقالات درباره سرخپوشان پایتخت داغ است.

به گزارش گروه ورزش«کمال مهر»؛ ؛ سرخپوشان پایتخت این روزها حضور فعال تری نسبت به دیگر تیم‌ها در بازار نقل و انتقالات دارند.علیرضا بیرانوند نخستین خرید سرخپوشان برای فصل بعد است.علاوه بر این حرف‌هایی مبنی بر پیوستن نام‌های بزرگی همچون رضا قوچان نژاد و سردارآزمون به سرخپوشان پایتخت مطرح می‌شود. با توجه به اینکه جدایی طارمی از پرسپولیس قطعی است شایعاتی در مورد جانشین وی مطرح می‌شود.
تکذیب مذاکره با گوچی
در حالی که گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با رضا قوچان نژاد برای پیوستن به این تیم داشته است اما فاضلی مدیر برنامه قوچان نژاد این موضوع را تکذیب کرد.د فاضلی اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس تماسی با قوچان نژاد نداشته است و این بازیکن در فوتبال اروپا می‌ماند و تا چند هفته دیگر تیمش مشخص می‌شود.
عذر خواهی آزمون از سرخپوشان پایتخت
شنیده ها حاکی از آن است سردار آزمون هم یکی از گزینه های مدنظر برانکوبرای فصل بعد است. گفته می‌شود ستاره این روزهای تیم روستوف در لیگ روسیه از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرد واعلام کرد که نمی‌تواند به این تیم بیاید. به هرحال آزمون هنوز یکسال دیگر با روبین کازان قراردارد و بعد از اتمام فصل باید روستوف را به مقصد این تیم ترک کند.
مبلغ رضایت نامه آزمون حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیارد تومان هزینه در پی دارد، پولی که در توان هیچ باشگاه ایرانی ازجمله پرسپولیس نیست.
ضمن اینکه آزمون تصمیم دارد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد و به یک تیم بزرگ بپیوندد و حالا حالاها به ایران برنمی‌گردد. به هرحال سردارآزمون ضمن تشکر از توجه پرسپولیسی ها از این باشگاه و طرفدارانش عذر خواهی کرد.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=137873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x