تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

اگر یک دولت حماسی داشتیم و خود را با برجام مشغول نمی کردیم، فتوحات و موفقیت های منطقه ای و اقتصادی انقلاب به مراتب بیشتر از وضعیت فعلی بود

  • کد خبر : 137791
  • 29 اردیبهشت 1395 - 16:47
اگر یک دولت حماسی داشتیم و خود را با برجام مشغول نمی کردیم، فتوحات و موفقیت های منطقه ای و اقتصادی انقلاب به مراتب بیشتر از وضعیت فعلی بود

امام جمعه موقت تهران با اشاره به لازمه های اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی گفت: هیچکس غیر از جوانان توان اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را ندارد زیرا که برخی از مدیران، دهها شرکت اقتصادی داشته و فرصت و حوصله ی اقتصاد مقاومتی ندارند.

به گزارش «کمال مهر»؛ به نقل از زیتون، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی مشاور رئیس قوه قضاییه در مسجد کریمخان تبریز با اشاره به اهمیت معنوی ماه و شب نیمه ی شعبان اظهار داشت: براساس روایات محکم اهل بیت(ع)، شب نیمه شعبان جزو شب های قدر محسوب شده و شب بیداری و وصال با خداوند تبارک و تعالی است.

وی افزود: شعبان ماه پیغمبر بوده و در شهر پیغمبر همه چیز پیدا می شود.

عزیز ماندن مولفه ها و شرایطی دارد که باید رعایت شود

صدیقی با بیان اینکه صفت عزیزی و حکیمی خداوند به صورت فراوان در قرآن کریم یاد شده خاطرنشان کرد: خدای متعال عزت را مخصوص خود، پیامبرش و مومنین قرار داده و عزیز ماندن مولفه ها و شرایطی دارد که باید رعایت شود.

امام جمعه موقت تهران گفت: زمانی بود که کشور ایران عزیز نبود و همه ی مقدرات و مسائل کشور بدست بیگانه رقم می خورد و در دانشگاههای طاغوت قدمی برای پیشرفت علم برنداشته شد اما امروز در دانشگاهها، دین و عمامه سنگر داشته و مراکز علمی جهانی  بر سرعت پیشرفت علمی کشور اعتراف می کنند.

ما بوسیله ی نهضت و فرهنگ حسینی عزت پیدا کردیم

وی افزود: از نظر استقلال، مسولین کشور ما هیچ کاره بودند و سفارت خانه های بیگانه برای ما نماینده تعیین می کردند. لکن خداوند به برکت خون شهدا و ولایت به ما عزت بخشید و ما بوسیله ی نهضت و فرهنگ حسینی عزت پیدا کردیم.

صدیقی با بیان اینکه ولایت فقیه دومین عامل عزت بخشی بر کشور ماست گفت: علت اینکه مشروطیت سر از رضاخان درآورد اینست که ولایت در متن آن نبود.

وی افزود: آیت الله سیستانی به بنده فرمود شما در ایران ولایت دارید اما ما نداریم و باید قدر این نعمت را بدانید.

آیت الله سیستانی فرمود: دشمن اگر بتواند ولایت را در ایران بشکند، عمامه ی ما را در عراق سرنگون خواهند کرد

مشاور رئیس قوه قضائیه گفت: معظم له به یکی از علمای ایرانی نیز فرموده بود ” شما یک نعمت دارید اما قدرش را نمی دانید. دشمن اگر بتواند ولایت را در ایران بشکند عمامه ی ما را در عراق سرنگون خواهند کرد.”

صدیقی تصریح کرد: ولایت فقیه مثل رشته ای است که تمام دانه های انقلابی در دنیا به آن وصل است و اگر پاره شود تمام دانه ها خواهند ریخت.

ولایت فقیه، فتنه ی مخوف و خطرناک ۸۸ را که به مراتب سنگین تر از فروپاشی شوروی بود، خنثی کرد

وی افزود: شوروی با تمام صولتش نتوانست در مقابل انقلاب مخملی قد علم کند اما ولایت فقیه، فتنه ی مخوف و خطرناک ۸۸ را که به مراتب سنگین تر از فروپاشی شوروی بود، خنثی کرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سومین عامل عزت بخشی، پیشرفت علمی است گفت: علم هم کشورمان را قدرتمند کرد و هم بر سایر نقاط راهبردی منطقه قدرت بخشید. لذا اقتدار یک مسله ی استراتژیکی است نه تاکتیکی.

عربستان تا ابد ذلیل است زیرا که هیچ تولیدی بر پایه های قدرت درون خود ندارد

وی افزود: عربستان تا ابد ذلیل است زیرا که هیچ تولیدی بر پایه های قدرت درون کشور خود نداشته و اصلا عرضه ای ندارد اما ما امروز سلاح هایی تولید می کنیم از بیشتر آنها، دشمن هم اطلاعی ندارد.

صدیقی تصریح کرد: اگر یک دولت حماسی داشتیم و خود را با مسله ی برجام مشغول نمی کردیم، فتوحات و موفقیت های منطقه ای و اقتصادی انقلاب به مراتب بیشتر از وضعیت فعلی بود.

اگر یک دولت حماسی داشتیم و خود را با برجام مشغول نمی کردیم، فتوحات و موفقیت های منطقه ای و اقتصادی انقلاب به مراتب بیشتر از وضعیت فعلی بود

وی افزود: به تعبیر حضرت امام(ره)، عامل مقاومت در جنگ ایمان است و اگر بخواهیم آمریکا را سرِ پا می کنیم. امتیاز و اقتدار ولایت فقیه اینست که در سایه ی امام زمان(عج) قرار دارد.

مشاور رئیس قوه قضائیه گفت: دشمن درصدد خنثی کردن مولفه های قدرت کشور ماست و دستگاههای ما باید تدبیری بیاندیشند.

دولت ما دولت بی دینی نیست اما از دولت راضی نیستیم

وی افزود: دولت ما دولت بی دینی نیست اما از دولت راضی نیستیم زیرا در دانشگاههای گذشته اگر به ولایت فقیه اهانت می شد امروز بواسطه ی خوشبینی مسئولین دولتی به آمریکا، به همه ی دین و اهل بیت(ع) جسارت می شود.

صدیقی گفت: دشمن برای نسل جوان دام خاصی تدارک دیده و درصدد بیخیال کردن آنها نسبت به دین و علم هستند.

دشمن درصدد بیخیال کردن نسل جوان نسبت به دین و علم است

وی افزود: دشمن می خواهد با بازی های سیاسی و سیاست زدگی، جوانان را از فرهنگ دور کند. این درحالی است که پاکدامنی و مدیریت جوانی همانند حضرت یوسف(ع) درس سیاست و مدیریت و اقتصاد و فرهنگ و اخلاق و عشق به خداست.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به لازمه های اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی گفت: هیچکس غیر از جوانان توان اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را ندارد زیرا که برخی از مدیران، دهها شرکت اقتصادی داشته و فرصت و حوصله ی اقتصاد مقاومتی ندارند.

هیچکس غیر از جوانان توان اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را ندارد زیرا که برخی از مدیران، دهها شرکت اقتصادی داشته و فرصت و حوصله ی اقتصاد مقاومتی ندارند

صدیقی در پایان گفت: اقتصاد مقاومتی عرصه ی جهاد است اما عده ای مزه ی جهاد و شهادت را نمی دانستند که دستشان در مقابل آمریکا بالا رفت.

انتهای پیام/م

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=137791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x