تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مطابق قانون با فائزه هاشمی برخورد می‌شود/دیدار فائزه با اعضای بهاییت زشت و قبیح بود/عامل انفجار دفتر حزب جمهوری براساس شنیده‌ها آزاد اما تحت تعقیب است

  • کد خبر : 137776
  • 29 اردیبهشت 1395 - 16:40
مطابق قانون با فائزه هاشمی برخورد می‌شود/دیدار فائزه با اعضای بهاییت زشت و قبیح بود/عامل انفجار دفتر حزب جمهوری براساس شنیده‌ها آزاد اما تحت تعقیب است

معاون اول قوه قضاییه اعلام کرد: دیدار فائزه هاشمی با اعضای بهاییت زشت و قبیح بود و مطابق قانون با وی برخورد می‌شود.

 

به گزارش«کمال مهر»؛ محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در خصوص اعلام جرم علیه فایزه هاشمی به واسطه دیدار با اعضای فرقه ضاله بهاییت گفت: این کار بسیار زشت و قبیح بود.

اژه‌ای گفت: تا آنجا که من رصد کردم بسیاری از مردم، مراجع تقلید، علما و حتی پدر ایشان این کار را تقبیح کردند.

وی افزود: زشت تر از این کار این است که بعد از همه این تقبیح‌ها و اینکه پدر ایشان به وی سفارش کردند که کارشان را جبران کنند وی عذرخواهی نکرد و حقیقتا جای تأسف دارد.

معاون اول قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی هر جرمی که اتفاق بیافتد در نوع خود آن را دنبال می‌کند و این امر هم مانند سایر موارد به صورت مقتضی و طبق قانون و براساس آنچه که قانون معین کرده رفتار می‌شود.

عامل انفجار دفتر حزب جمهوری براساس شنیده‌ها آزاد اما تحت تعقیب است

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران درخصوص دستیگری زنی که گفته‌ میشود از عوامل انفجار دفتر حزب جمهوری بوده است گفت: متأسفانه رسانه‌های مختلف از خودشان یک حدس و گمان‌هایی در مورد برخی مسائل دارند و آنرا به عنوان خبر منتشر می‌کنند. که این موضوع خوب نیست.

وی افزود: درخصوص این قضیه نیز از افرادی اسم بردند که فلان نفر دستگیر شده یا به طور فرض فلان آقا دستگیر شده است.

اژه‌ای افزود: طبق قانون کسانی که تحت تعقیب و خارج از کشور باشند از طریق دستگاه قضایی و پلیس بین الملل دنبال می‌شوند و این فرد هم یکی از همان افراد است.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: این فرد هم اتهاماتی داشته و براساس این اتهامات از مدتها قبل در مورد وی اقدام قضایی صورت گرفته است و پلیس او را دستگیر کرده است اما الان آنطور که شنیده ام در بازداشت آنها نیست.

وی افزود: البته این به آن معنا نیست که او را رها کرده‌ و دنبال نخواهند کرد کماکان دستگاه‌های ذی ربط پیگیر هستند و چون در حد اتهام است تحت تعقیب قرار گرفته و اگر مسترد و در اینجا محاکمه شود شما در جریان قرار می‌گیرید.

ادامه دارد

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=137776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x