تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

باقری: درباره محرومیت رحمتی صحبتی نکرده‌ام/ برانکو از من خواست در پرسپولیس بمانم

  • کد خبر : 137748
  • 29 اردیبهشت 1395 - 10:02
باقری: درباره محرومیت رحمتی صحبتی نکرده‌ام/ برانکو از من خواست در پرسپولیس بمانم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من درباره مهدی رحمتی هیچ صحبتی نکرده‌ام و اصولاً عادت ندارم در مصاحبه‌هایم به‌ جز درباره خودم درباره فرد دیگری صحبت کنم.

 

گروه ورزشی«کمال مهر»؛   کریم باقری در خصوص حاشیه‌‌هایی که در چند وقت اخیر در خصوص وی به راه افتاده و همچنین باقی ماندنش در پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

**: برای دومین بار در چند روز اخیر شایعاتی در خصوص صفحه اینستاگرام شما به راه افتاده است خودتان در این خصوص صحبت می‌کنید؟

در این چند روز عده‌ای سر به سر من می‌گذارند و به دنبال حاشیه می‌گردند که در این میان من را وسط انداخته‌اند هر دو مورد را به شدت تکذیب می‌کنم و من نه درباره سوشا مکانی و نه مهدی رحمتی حرفی نزده‌ام. روز گذشته روزنامه پیروزی عکس من را در کنار تیتری از مهدی رحمتی قرار داده بود که این مسئله باعث شد عده‌ای فکر کنند آن حرف‌ها برای من بوده است و سوتفاهم پیش آمد. عده‌ای فکر کردند من درباره رحمتی حرف زدم اما من هیچگاه در مورد شخص دیگری صحبت نمی‌کنم و مصاحبه‌هایم درباره خودم است.

**: جالب اینجا است مشابه اتفاقی که دیروز افتاد چند روز پیش هم رخ داد و صحبت‌هایی از قول شما منتشر شده بود که در آن انتقادات تندی به سوشا مکانی صورت گرفت.

آن مسئله هم چیز خاصی نبود صفحه اینستاگرام من مشخص است و آن صفحه‌ای که آن مطلب را منتشر کرده بود صفحه هواداران بود که توسط شخص دیگری اداره می‌شود که ارتباطی هم به من ندارد. در اینستاگرام هر کسی نظر خودش را می‌گوید اما عده‌‌ای در این شلوغ کاری به دنبال منافع خودشان هستند. البته آن هواداری که آن مطلب را منتشر کرده بود به کسی توهین نکرد و فقط نظرش را نوشته بود. البته من همان موضوع را هم تکذیب کردم چرا که صحبت‌های من نبود.

**: علی‌رضا بیرانوند اولین بازیکن جذب شده پرسپولیس بود شما در این خصوص صحبتی دارید؟

قطعاً بازیکنانی که جذب پرسپولیس می‌‌شوند بازیکنانی هستند که در لیست کادر فنی بوده‌اند اعضای کادر فنی نظرات خود را در این خصوص داده‌اند اما در نهایت برانکو حرف آخر را می‌زند ما نظرات خودمان را گفته‌ایم و موضوع خاصی وجود ندارد که بخواهم درباره‌اش حرف بزنم. انتخاب بازیکنان با تصمیم جمعی گرفته شده و امیدوارم هر بازیکنی به پرسپولیس می‌آید بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

**: روز دوشنبه باشگاه پرسپولیس مراسمی با عنوان پایان فصل این باشگاه برگزار کرد که البته شما در آن غایب بودید آیا غیبت شما دلیل خاصی داشت؟

نیامدن من دلیل خاصی نداشت معمولاً در جاهایی که شلوغ است حاضر نمی‌شوم.

**: در همین مراسمی که روز دوشنبه برگزار شد یک فرد با تقلید صدای علی پروین و علی دایی باعث ناراحتی عده‌ زیادی از مردم شد آیا این موضوع را شنید‌ه‌اید؟

بله. دیروز از این مسئله مطلع شدم و واقعاً جای تأسف است که این اتفاق رخ داده است. معمولاً کسانی که اینگونه برنامه‌ها را برنامه‌ریزی می‌کنند باید مراقب باشند که به کسی بی‌احترامی نشود. فکر می‌کنم باشگاه باید دقت بیشتری بر روی این مسئله می‌کرد و برای دفعات بعدی باید برنامه‌ریزی به گونه‌ای انجام شود که حاشیه‌ای به وجود نیاید. از طرف خودم از علی پروین و علی دایی که اسطوره‌های فوتبال ما هستند عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که دیگر به هیچ کسی توهین نشود. شوخی کردن خوب است اما نباید شرایط به گونه‌ای پیش برود که به کسی توهین شود.

فارس: در فصل آینده لیگ برتر باز هم شما را در پرسپولیس خواهیم دید یا خیر؟

برانکو به من لطف داشته و از من خواسته که در کادر فنی باقی بمانم من از او تشکر می‌کنم که این موضوع را در نظر دارد و این برای من خوشایند است اما در حال حاضر باشگاه کارهای مهم‌تری دارد باید ابتدا به این مسائل رسیدگی شود و وقت برای مذاکره با من و مسائل دیگر وقت زیاد است

فارس: اما به هر حال هواداران دوست دارند بدانند شما در پرسپولیس ماندنی هستید یا نه و این موضوع برای آنها مهم است.

هواداران به من لطف دارند اما خود هواداران هم می‌دانند که در حال حاضر باشگاه کارهای مهم‌تری دارد و ابتدا باید بازیکن جذب شود و بعد اسپانسر خوبی با باشگاه همکاری کند. برای صحبت درباره من وقت زیاد است و مشکلی وجود ندارد. اجازه دهید ابتدا باید کارهای باشگاه حل شود و سپس سایر کارها حل‌وفصل گردد.

منبع:فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=137748

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x