تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

شکی در کافر و نجس بودن بهائیت وجود ندارد/نشست و برخاست دختر هاشمی با بهائیان چیز عجیبی نیست منتظر بدتر از اینها باشید

  • کد خبر : 137060
  • 26 اردیبهشت 1395 - 11:05
شکی در کافر و نجس بودن بهائیت وجود ندارد/نشست و برخاست دختر هاشمی با بهائیان چیز عجیبی نیست منتظر بدتر از اینها باشید

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: نشست و برخاست دختر اقای هاشمی با بهائیان چیز عجیبی نیست از او بیشتر از اینها انتظار نمی رود آنها آنقدر در دین و آرمان های انقلاب سیر نزولی داشته اند که انتظار بدتر از اینها را هم باید داشت.

 

به گزارش «کمال مهر»؛؛ آیت‌الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو بارهیاب با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با سرکردگان فرقه ضاله بهائیت اظهار داشت:ضدیت بهائیت با اسلام، پیامبر خدا،تشیع و اهل بیت بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد:شکی در کافر و نجس بودن بهائیت وجود ندارد و این اجماع همه فقهای شیعه است.
آیت‌الله محسن حیدری تاکید کرد:بهائیت ساخته و پرداخته انگلیسی هاست مرکزیت بهائیت در اسرائیل است و  صهیونیست ها از آنها به عنوان یکی از حربه های خود برای رسیدن به مقاصد شومشان استفاده می کنند.
وی افزود:نشست و برخاست دختر اقای هاشمی با بهائیان چیز عجیبی نیست  از او بیشتر از اینها انتظار نمی رود آنها آنقدر در دین و آرمان های انقلاب سیر نزولی داشته اند که انتظار بدتر از اینها را هم باید داشت.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کسی که در سراشیبی سقوط قرار گرفت دیگر نمی شود برایش حد یقفی تصور کرد گفت:تعجبم از آنهایی است که هنوز هم در حالت غفلت هستند و خود را توجیه می کنند و اما و اگر می آورند که نباید در مورد این خانواده صحبت کنیم مگر اینکه از خط انقلاب انحراف پیدا کنند من نمی دانم مگر انحراف از خط اسلام و انقلاب شاخ و دم دارد؟
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=137060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x