تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

همسرتان را در هر شرایطی تنها نگذارید

  • کد خبر : 137020
  • 26 اردیبهشت 1395 - 9:28
همسرتان را در هر شرایطی تنها نگذارید

حمایت همسر در مسائل مالی، مشکلات اقتصادی و شغلی می تواند باعث تقویت روحیه و افزایش صمیمیت بین زوجین شود.

   «کمال مهر»؛   وجیهه مشهدی نبی روان شناس و مشاور خانواده ، اظهار داشت: بعضی از رفتار مردان در زندگی مشترک باعث رنجش همسر می شود و از این رو می توان آن موارد را نقطه ضعفی در خانم ها دانست که باید سعی شود با بکارگیری راهکارهایی این ضعف ها را برطرف کرد.
وی با بیان اینکه وابستگی مرد از نظر مالی به همسر یکی از موارد نارضایتی همسران است، تصریح کرد:  وابستگی مرد از نظر مالی به همسر، که به علتی قادر به رفتن سرکار نباشد و یا حتی درآمد خانم بیشتر از وی باشد، در این شرایط مرد احساس ضعف و ناکارآمدی کرده و باعث ایجاد واکنش از جانب او خواهد شد.
مشهدی نبی افزود: در چنین شرایطی که مرد کارش را از دست داده یا دارای مشکلات مالی است، همسرش می تواند با نشان دادن عشق و حمایت او ثابت کند که در هر وضعیتی کنار او است و در یک زندگی مشترک میزان درآمد طرفین نیز هرچقدر باشد مشترک است.
این روان شناس در پایان گفت: دادن این اطمینان به همسر که در هر شرایطی همراه وی هستید و نقش او در زندگی شما همچنان مهم است و همچنین قدردانی و ارزش قائل شدن برای زحمات و تلاش هایی که برای حفظ زندگی و آرامش شما دارد، نقش مهمی در استحکام روابط و صمیمیت میان شما خواهد داشت.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=137020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x