تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پروژه جدید فتنه گران با هدف بهره برداری ازعلی مطهری کلید می خورد + اسناد

  • کد خبر : 11993
  • 17 دی 1392 - 11:20
پروژه جدید فتنه گران با هدف بهره برداری ازعلی مطهری کلید می خورد + اسناد

آیا نباید با اتخاذ مواضع مناسب و اصولی‌تر راه را بر طمع این جریان‌ها بست و ناامیدشان کرد؟ براستی حق مردم ایران اسلامی که برای حفظ و تقویت امنیت،آرامش و رفاه بیشتر، چشم امید به نمایندگان خود در مجلس دوخته‌اند ،بغیر از این است؟

به گزارش کمال مهر؛ بخشی از اظهارات جانبدارانه و غیراصولی “علی مطهری” مرتبط با حوادث تلخ و رفتارهای فراقانونی سال ۸۸  فتنه گران که با واکنش مراجع قانونی مسئول و دعوت وی برای پاسخگویی به قوه قضائیه روبرو شد، جدا از  فراهم آوردن خوراک خبری برای دستگاه‌های شایعه‌پراکن وابسته و معاندی چون رسانه سلطنتی بی بی سی،صدای آمریکا و رادیو فردا(ارگان رسمی سیا)، دستخوش تحرکات جدید مهره‌های سوخته ضد انقلاب در شبکه‌های اجتماعی شده است.

“احمد باطبی” کارمند سابق صدای آمریکا و از حامیان خواننده هتاک به مقدسات مسلمانان، در کنار فراریان جریان فتنه چون “کوهزاد اسماعیلی” ، “حمزه غالبی” و “روح ا.. شهسوار” که در مرکز تحت فرمان سرویس جاسوسی یک کشور بیگانه در پاریس مستقر شده‌اند ،از جمله افرادی است که با تأیید این اظهارات و فعالیت در یک کمپین مشکوک به حمایت از آقای مطهری برخاسته است .

این ضد انقلاب فراری مرتبط با سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا که چندی پیش در آستانه سالگرد حماسه میلیونی مردم ایران در ۹ دی، آنقدر عصبانی می‌شود که وقیحانه به اعتقادات شیعیان توهین می‌کند ، این بار در صف اول حمایتی قرار گرفته که می‌توان با توجه به آن و نبود سنخیتی بین وی و علی مطهری، به اهداف مغرضانه پنهانی که از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی غربی برای بهره‌برداری از این اظهارات متصور است به وضوح پی برد.

در این راستا و از سوی دیگر “مصطفی تاجزاده” عضو شورای مرکزی “حزب منحله مشارکت” و از عوامل اصلی ایجاد فتنه ۸۸ که به حکم قانون و نظر مراجع صالح قضایی هم اکنون دوران محکومیتش را سپری می‌کند از طریق وابستگان خانوادگی با ترفند تهییج احساسات ، به تبلیغ و تشویق نافرجامش برای  فضاسازی هدفدار و فشار بر  نهادهای مسئول در حفظ امنیت و آرامش کشور فعال شده است .

نکته جالب توجه اما تلاش مذبوحانه جریان شکست خورده‌ای است که پس از رفتارهای غیرقانونی، مطالبات کف خیابانی ، تخریب اموال عمومی و تلاش برای ایجاد خدشه به امنیت و آرامش کشور با طرد شدن از سوی مردم ، هم اکنون با همکاری با دستگاه‌های امنیتی و جاسوسی غربی در پاریس هر از چند گاهی نقشه‌های از پیش شکست خورده‌ای را طراحی می‌کنند .

اخیرا این جریان موسوم به شورای هماهنگی راه سبز امید(ناامید) با فعال‌سازی کمپینی در یکی از شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کند همانند روزهای تلخ ۸۸ فضای جدیدی را برای ایجاد ناامنی و آشوب خیابانی در کشور و بهره برداری به سود بیگانگان پدید آورد که بدلیل نداشتن پایگاه اجتماعی مطلوب در داخل کشور، تنها راهکارش قدم برداشتن به سمت حمایت از اظهارات اخیر “علی مطهری” بوده  و حتی با تنظیم نامه‌ای خطاب به ایشان از وی خواسته است تا با تایید رفتارهای غیرقانونی این جریان به این “کمپین زرد شده سبز عنوان” بپیوندد تا به زعم  خود بتواند اعتباری جدید برای اقدامات غیرقانونی پیش روی کسب کند.

حال سوالی که خطاب به آقای مطهری نماینده محترم مجلس که خود بارها بر رعایت قانون و التزام به آن تاکید داشته‌اند و البته جز این هم از ایشان انتظاری نیست، مطرح می‌شود آن است که آیا نباید به اظهاراتی که با حمایت گسترده قانون شکنان،دزدان امنیت و مخربان اموال عمومی که هم اکنون با حمایت سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه سعی در طراحی دسیسه‌های جدید دارند روبرو شده است، شک کرد؟!

و آیا نباید با اتخاذ مواضع مناسب‌تر و اصولی‌تر راه را بر طمع این جریان‌ها بست و ناامیدشان کرد؟ براستی حق مردم ایران اسلامی که برای حفظ و تقویت امنیت ، آرامش و رفاه بیشتر چشم امید به نمایندگان خود در مجلس دوخته‌اند ،بغیر از این است؟

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x