تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

  • کد خبر : 56827
  • 12 مهر 1393 - 8:31

یکی از مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری زنجان از برنامه سفر این تور گردشگری به زنجان اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: ما فقط نوازندگان محلی را برای خوش‌آمدگویی به راه آورده‌ایم و کلیه برنامه‌ها بر عهده اداره کل راه‌آهن شمالغرب می‌باشد.

به گزارش کمال مهر خبرنگار جمهوری اسلامی از زنجان گزارش داد: اولین گروه گردشگران اروپایی که با قطار به کشورمان سفر کرده‌اند مورد بی‌مهری وبی‌توجهی مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، این گردشگران که از کشورهای آلمان، روسیه، سوئیس، انگلستان، استرالیا، ایتالیا، چین و ژاپن به منظور بازدید از اماکن مذهبی و آثار تاریخی شهرهای زنجان، یزد، اصفهان، شیراز و تهران، وارد کشور شده‌اند به دلیل عدم برنامه ریزی مسئولین ذیربط در زنجان، که اولین مقصد این تور گردشگری بود حتی یک بروشور هم که مربوط به آثار تاریخی استان باشد دریافت نکردند و پس از بازدید از رختشویخانه و گنبد سلطانیه و حضور در بازار زنجان این استان را با دست خالی ترک کردند.

یکی از مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری زنجان از برنامه سفر این تور گردشگری به زنجان اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: ما فقط نوازندگان محلی را برای خوش‌آمدگویی به راه آورده‌ایم و کلیه برنامه‌ها بر عهده اداره کل راه‌آهن شمالغرب می‌باشد. با توجه به اینکه مسئولین مربوطه بارها بر جذب توریست به استان و درآمدزایی بالای صنعت گردشگری تاکید کرده‌اند، انتظار میرود این مسئولین تمهیداتی بیاندیشند تا بتوان در جذب توریست و کسب درآمد از این صنعت به موفقیت‌هایی دست پیدا کرد.

 

انتهای پیام/ ق

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=56827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x