تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تهدید رژیم صهیونیستی مانع از سفر «عماد برنات» به تهران شد

  • کد خبر : 55721
  • 26 شهریور 1393 - 20:13

رژیم صهیونیستی «عماد برنات» کارگردان فلسطینی را تهدید کرد در صورت سفر به ایران و حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در لیست سیاه این رژیم قرار می‌گیرد.

به گزارش کمال مهر، رژیم صهیونیستی به این کارگردان فلسطینی را تهدید کرد در صورت حضور در جشنواره مقاومت در ایران مجازاتی بدون بخشش در انتظارش خواهد بود.

عماد برنات متولد ۱۹۷۱ فلسطین است. او قبلا کشاورز بوده و با فیلم «پنج دوربین شکسته» وارد حرفه مستندسازی شد. فردی فعال در مسایل فلسطین می‌باشد. فیلم «پنج دوربین شکسته» در هشتاد و پنجمین دوره اسکار جزو نامزدهای پنج بخش مسابقه بود و زمانی که عماد برنات برای حضور در مراسم اسکار وارد فرودگاه لس آنجلس شد، بلافاصله پس از ورود به فرودگاه توسط مقامات آمریکایی دستگیر شد و در نهایت با دخالت میکل مور آزاد شد.

این کارگردان فلسطینی که ۵ دوربین شکسته او در بخش مسابقه سینمای بین الملل مستند جشنواره مقاومت است، پس از قبول دعوت به سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، اعلام کرد: متاسفانه به دلیل ایجاد مشکل از طرف رژیم صهیونیستی علیرغم میل خویش و به ناچار از حضوزر در این فستیوال انصراف می دهد.

وی افزود: به وی اعلام شده اگر بخواهد در این فستیوال شرکت کند و به ایران بیاید، رژیم صهیونیسیتی وی را در لیست سیاه قرار داده و مجازاتی بدون بخشش برای او در نظر می گیرد.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت خبرداد: البته فیلم او در بخش مسابقه جشنواره باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x