تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

کمالی نژاد:خیابانهای فاز۴ مهرشهر برای جانبازان آماده سازی می شود/دیدار شهردار مهرشهر با جانباز قطع نخاعی

  • کد خبر : 55509
  • 25 شهریور 1393 - 11:40
کمالی نژاد:خیابانهای فاز۴ مهرشهر برای جانبازان آماده سازی می شود/دیدار شهردار مهرشهر با جانباز قطع نخاعی

روز گذشته تنها پس از گذشت چند ساعت از انتشار خبر {جوی هایی که «ویلچر» می بلعند +عکس} ، شهردار منطقه۴ مهرشهر با حضور در منزل محمدرضا رضاپوریا جانباز۷۰درصد مشکلات این جانباز را پیگیری کردند.

به گزارش «کمال مهر»؛ روز گذشته  تنها پس از گذشت چند ساعت از انتشار خبر جوی هایی که «ویلچر» می بلعند +عکس ، شهردار منطقه۴ مهرشهر با حضور در منزل  محمدرضا رضاپوریا جانباز۷۰درصد مشکلات این جانباز را پیگیری کردند.

مجید کمالی نژاد مدیر منطقه ۴ مهرشهر در خصوص موضوع مطرح شده در خبر فوق به خبرنگار ما گفت:این جوی های تعبیه شده آخرین مدلی است که مورد تایید قرار گرفته و به شهرداری ها  ابلاغ شده است.

وی افزود:جوی ها با جداول روسی طراحی و  استاندارد هستند ، ولی باید برای این جانباز عزیز مسیر، با پل های پیش ساخته ‘ آماده سازی ‘ شود و در اولین فرصت این اقدام صورت خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۴ مهرشهر با بیان این مطلب که ما خدمتگذار مردم هستیم و بخصوص ارادت خاصی به خانواده شهدا و جانبازان داریم؛ لذا از این جانباز عزیز درخواست کردیم ، آدرس دیگر جانبازان این منطقه را معرفی نمایند تا مسیر های ترددی این عزیزان نیز آماده سازی شود.

گفتنی است رضاپوریا جانباز ۷۰درصد نیز از تیم خبری «کمال مهر» ، گروه مستندسازی «روایت عشق» ومدیر منطقه۴ مهرشهر بخاطر پیگیری موضوع تقدیر تشکر بعمل آورد.

 

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x