تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

آیت الله امینی، جمعی از نمایندگان ولی فقیه و مراجع تقلید و تعدادی از مسئولان و هنرمندان از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند

  • کد خبر : 55214
  • 23 شهریور 1393 - 8:21

آیت الله امینی عصر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب از حضرت آیت الله خامنه‌ای عیادت و سلامتی و بهبود کامل ایشان را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

به گزارش گروه سیاسی کمال مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله امینی عصر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب از حضرت آیت الله خامنه‌ای عیادت و سلامتی و بهبود کامل ایشان را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

همچنین تعدادی از از وزیران و معاونان رئیس جمهور، برخی از نمایندگان ولی فقیه در استانها و نهادهای انقلابی، نمایندگان حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، موسوی اردبیلی و سید سعید حکیم، برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی فرزند بزرگوار امام راحل، جمعی از فضلا و مدرسین حوزه‌های علمیه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، نمایندگان تشکلهای دانشجویی، گروهی از فرزندان و همسران شهدای گرانقدر دفاع مقدس، و تنی چند از شخصیتها و مسئولان در بخشهای مختلف، از رهبر معظم انقلاب عیادت و برای سلامتی و طول عمر ایشان دعا کردند.

همچنین، طی امروز و دیروز، جمعی از هنرمندان، اهالی فرهنگ و ادب، اصحاب رسانه و ورزشکاران نیز با حضور در بیمارستان از حضرت آیت الله خامنه‌ای عیادت و با ایشان صمیمانه گفتگو کردند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x