تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

افراد جدیدی به پرونده فساد در فوتبال اضافه نشده‌اند/ نمی‌دانم چه اصراری بر قرارداد بستن با کی‌روش دارند

  • کد خبر : 53909
  • 12 شهریور 1393 - 7:50
افراد جدیدی به پرونده فساد در فوتبال اضافه نشده‌اند/ نمی‌دانم چه اصراری بر قرارداد بستن با کی‌روش دارند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی درباره حضور ۲ فرد شناخته شده در پرونده فساد در فوتبال گفت: این موضوع جدید نیست و از قبل هم این افراد در پرونده فساد در فوتبال حضور داشتند.

کمال مهر :علی پورمختار  افزود: این افراد از مدیران‌عامل و مربیانی هستند که قراردادهایی با بازیکنان می‌بستند و از آنها سوءاستفاده می‌کردند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: کارشناسان کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در حال نوشتن گزارش پرونده فساد در فوتبال هستند تا هر چه سریعتر آن را تکمیل کنند تا در صحن مجلس قرائت شود.

وی درباره موضوع خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در مدت ۵ ماه گفت: حسین زمانی را به عنوان مسئول کار گروه نظارت بر خصوصی‌سازی سرخابی‌ها انتخاب کردم و قرار است بر وضعیت واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی نظارت داشته باشد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: طبق اطلاعات موجود، وزارت ورزش و جوانان قرار است هرچه سریعتر صورت حساب‌های مالی و بدهی‌های این ۲ باشگاه را مشخص و نتایج را به سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده تا این سازمان رقم مزایده را مشخص کند.

پورمختار درباره واگذاری بخشی از سهام سرخابی‌ها به پیشکسوتان گفت: قرار نیست سهمی به پیشکسوتان داده است فقط قرار بر این شده که در مزایده پیشکسوتان و هواداران در اولویت باشند.

وی درباره دخالت وزارت ورزش و جوانان در امور این دو باشگاه بعد از واگذاری به بخش خصوصی گفت: وزارت ورزش و جوانان بعد از خصوصی‌سازی در امور سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند چرا که بخش خصوصی بودجه این ۲ باشگاه را تامین می‌کند و آنها امور این دو باشگاه را بر عهده می‌گیرند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در مورد عدم توافق با کی‌روش تصریح کرد: من نمی‌دانم مسئولان فدراسیون فوتبال چه اصراری نسبت به قرارداد بستن با کی‌روش دارند. به نظرم کی‌روش آن کسی نبود که توسط بعضی‌ها مطرح شده بود همچنین این مربی عملکرد خوبی در تیم ملی نداشت.

پورمختار در مورد مبلغ بالای قرارداد کی‌روش عنوان کرد: طبیعی است وقتی مسئولان به کی‌روش التماس می‌کنند که قراردادش را تمدید کند وی نیز درخواست مبلغ بالایی را می‌کند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مورد نظارت مجلس بر مبلغ قرارداد کی‌روش گفت: اگر ما ببینیم که قرارداد کی‌روش بالاتر از عرف است آن وقت به این مسئله ورود می‌کنیم و جلوی آن را می‌گیریم.

وی درباره تعویق انتخابات هیأت فوتبال تهران توسط کمیسیون اصل ۹۰ گفت: ما این کار را نکردیم من فقط نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان دادم که چند کاندیدای انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان تهران صلاحیت حضور ندارند و وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفت که این انتخابات به تعویق بیافتد.

پورمختار درباره اینکه صلاحیت کاندیداهای جدید محرز شده یا نه بیان کرد: در حال حاضر اطلاعی از کاندیداهای جدید برای احراز لیست ریاست هیأت فوتبال استان تهران نداریم. باید ببینیم کاندیداها چه کسانی هستند و بعد اظهار نظر کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در قانون بودجه آمده است و باید تا پایان امسال این کار صورت گیرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=53909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x