تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ایران در مبارزه با تروریسم مقتدرانه عمل می کند/تشکر از تولیت آستان امام زاده طاهر (ع) مبنی بر عدم دفن «سیمین بهبهانی» در این بقعه متبرکه/تاکیدات بجا و مدبرانه رهبری چراغ راهی برای خدمتگذاران مردم است

  • کد خبر : 53344
  • 07 شهریور 1393 - 17:15
ایران در مبارزه با تروریسم مقتدرانه عمل می کند/تشکر از تولیت آستان امام زاده طاهر (ع) مبنی بر عدم دفن «سیمین بهبهانی» در این بقعه متبرکه/تاکیدات بجا و مدبرانه رهبری چراغ راهی برای خدمتگذاران مردم است

مشروح خطبه نماز جمعه این هفته مهرشهر

به گزارش «کمال مهر» ،حجت الاسلام و المسلمین یدالله رضایی خطیب نماز جمعه مهرشهر در خطبه دوم نماز جمعه این هفته  ضمن یاد آوری سالگرد  انفجار تروریستی سال ۱۳۶۰ که  طی آن جنایت بزرگ رئیس جمهور و نخست وزیر وقت آن زمان مظلومانه به شهادت رسیدن گفت: این عزیزان در آتش و کینه دشمنان بشریت سوختند.

وی ، در ادامه افزود : همچنین روزی درسال ۱۳۸۲ جمعه  ۷ شهریور نیز در شهر نجف طی  انفجاری  آیت الله حکیم امام جمعه  این شهر نیز در آتش دشمنان بشریت سوختند.

امام جمعه مهرشهر در ادامه سخنانش با اشاره به روز ۸ شهریور روز مبارزه با تروریسم ، کاخ سفید را مرکز تروریسم خوانده و اظهار داشت:همه افکار عمومی دنیا می دانند که گروه تروریستی داعش دست پرورده آمریکاست این گروه تکمیل شده  همان القاعده است.

وی ، علت اصلی تشکیل گروهکهای  تروریستی را سرگرم کردن افکار عمومی دنیا عنوان داشتند؛ و بطور مثال علت تشکیل گروهک تروریستی داعش را تامین منافع اسراییل دانسته وخاطر نشان کردند که با اقدامات این گروهک صهیونیست ها توانستند با غزه وارد جنگ شدند.

رضایی با تاکید این مطلب که  آتش فتنه تروریستهای داعشی دامنگیر آمریکایی ها نیز شده است تصریح کرد اکنون آمریکایی ها  فهمیده اند که ایران در مبارزه با تروریسم مقتدرانه عمل می کند دست به دامان ایران اسلامی شده اند.

حجت الاسلام یدالله رضایی در بخش دیگری از خطبه در خصوص تکریم امام زادگان و بقاع متبرکه گفت:مقام معظم رهبری نیز در این خصوص فرموده اند: که این بقاع متبرکه باید قطب فرهنگی باشند، و ما از اوقاف انتظار داریم با توجه با سخن رهبری باید امکانات و ظرفیت بیتشری برای فعالیتهای فرهنگی در بقعه امام زاده طاهر (ع) ایجاد شود .

وی در ادامه ضمن تشکر از تولیت آستان امام زاده طاهر (ع) مبنی بر عدم دفن «سیمین بهبهانی» در این بقعه متبرکه تصریح کرد: جایگاه شعر و ادب فارسی مشخص است ولی سروده های این شخص از طرف اپوزیسیون و شبکه های ماهواره ای بر علیه جمهوری اسلامی خوانده می شود. و حتی یک عده روشن فکر نیز با سوت و کف این شخص را تشییع کردند.

امام جمعه مهرشهر در پایان سخنرانی هفته دولت را یادآور شهادت اسوه های تدّین و ایثار و مدیریت جهادی تو ام با اخلاص و مردمی دانست و  به  دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری اشاره کردند  و تاکیدات بجا و مدبرانه رهبری را چراغ راهی برای خدمتگذاران مردم دانستند.

 

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=53344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x