تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

خبرنگار برملا کننده چهره کریه استکبار جهانی/تقدیراز قوه قضاییه در مبارزه مفاسدکلان اقتصادی/اشک تمساح اوباما

  • کد خبر : 50329
  • 17 مرداد 1393 - 22:28
خبرنگار برملا کننده چهره کریه استکبار جهانی/تقدیراز قوه قضاییه در مبارزه مفاسدکلان اقتصادی/اشک تمساح اوباما

حجت الاسلام و المسلمین یدالله رضایی خطیب نماز جمعه مهرشهر :خبرنگاری یک پیشه مهم و حرفه مهمی است و می تواند تاثیر گذار در جامعه جهانی باشد و در مقابل هم می تواند با وارونه نشان دادن “ظلم” جنایتکاران را خوب جلوه بدهد.

به گزارش «کمال مهر» حجت الاسلام و المسلمین یدالله رضایی خطیب نماز جمعه مهرشهر در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مهرشهر ضمن تبریک روز خبرنگار در خصوص خبرنگار و حرفه خبرنگاری اظهار داشت:خبرنگار برملا کننده چهره کریه استکبار جهانی است!

وی ، افزود: روزخبرنگار روز مهمی است، خبرنگار می تواند در این روز به وظیفه ای که  بر دوش دارد فکر کند.

امام جمعه مهرشهر ادامه داد:خبرنگاری یک پیشه مهم و حرفه مهمی است و می تواند تاثیر گذار در جامعه جهانی باشد و در مقابل هم می تواند با وارونه نشان دادن “ظلم” جنایتکاران را خوب جلوه بدهد.

وی با اشاره به وظیفه خبرنگار،تاکید کرد: خبرنگار باید ابزار دست  و نوکر کسی نباشد خود را بدهکار جریان جناحی و گروهی نکند و مشی خود را منطبق با حقیقت بکند!

حجت الاسلام و المسلمین رضایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه تصریح کرد: تشکر و قدر دانی میکنیم از عزم و جزم قوه قضاییه در مبارزه با مفاسدکلان اقتصادی که خوب پیگیری کردند و پرونده ها رسیدگی اقدام شد؛ این حرکت قابل تقدیر است.

وی ، ادامه داد:از قوه قضاییه نیز  استمداد می طلبیم که در مفاسد کوچک نیز انتظار می رود برخورد قاطعی شود تا جان و مال مردم مورد ظلم واقع نشود.

رضایی در ادامه سخنانش پیرامون برخورد مناسب قوه قضاییه با عوامل فتنه ۸۸ گفت: قوه قضاییه برخورد خوبی داشتند با فتنه گران ۸۸ ،فتنه ای امریکایی و انگلیسی که داشت به کشور تحمیل می شد و امید است عوامل آن به اشد مجازات برساند.

امام جمعه مهرشهر در بخش دیگری از سخنانش در خصوص فرار مفتزحانه اسراییل از غزه اظهار داشت: این  رژیم نامشروع و جلاد صهیونیستی بعد از ۳۰ روز نسل کشی و قتل عام انسانیت و راه انداختن حمام خون،با وضعیتی که به هیچ یک از اهدافش دست پیدا نکرده عقب نشینی و فرار کرد.

وی ادامه داد: دنیا بیش از گذشته با ماهیت پلید این غده سرطانی و رژیم خون آشام آشنا شده اند و مردم دنیا خروشیدند در حالی که با سانسور خبری شدید ،آبروی نداشته آمریکا  و دبیر کل سازمان ملل این مهره اسراییل پیش از پیش ریخته شد.

رضایی در خصوص سکوت کشورهای عربی در جنایات رژیم صهیونیستی  تصریح کرد: کشورهای عربی  این مزدور ها  و دست نشانده های اسراییل  رسوا شدند و در حالی که در دهه اول این جنگ مشغول عیش نوش بودند از اسراییل حمایت می کردند و در دهه دوم از رسانه هایشان قطعه قطعه شدن کودکان را دیدند ولی صدایشان در نیامد و اکنون سر افکنده شدند .

وی با اشاره به حمایت مردم ایران از مردم غزه عنوان کرد: ولی ایران به دنیا ثابت کرد و برای مسلمان و غیر مسلمان ثابت شد که ایران اسلامی و رهبری آن به دنیا فهماندن که مسئله اول جهان ، مسئله قدس اشغالی است .

امام جمعه مهرشهر در پایان خطبه دوم نمازجمعه این هفته با اشاره به گروهک تروریستی داعش و تولد آن خاطرنشان کرد: هفته گذشته کتاب کلینتون به چاپ رسید و در کتابش عنوان کرده ، داعش توسط آمریکا برای دست یابی به اهداف خود در کشورهای اسلامی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: جالب است که اوبامای ملعون ،روز گذشته گفته است فرقه ایزدی ها و مسیحی ها جانشان در خطر است و  اشک تمساح ریخته و گفته می آیم کمک میکنیم حال اگر شیعه و مسلمانی کشته شود صدایشان در نمی آید؛ به حمدلله به هیچ یک از اهدافشان نرسیدند و انشاالله این رژیم شرّش از صفحه گیتی محو شود.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=50329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x