تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

آیات اضمحلال رژیم کودک کش از نگاه بصیر ولی امر مسلمین

  • کد خبر : 49117
  • 08 مرداد 1393 - 15:17
آیات اضمحلال رژیم کودک کش از نگاه بصیر ولی امر مسلمین

امروز هجمه افکار عمومی ملتهای بیدار و انسانی دنیا ، سانسور اخبار غزه و جنایات صهیونیستها توسط رسانه های مزدور را خنثی کرده و در صفحات مجازی شبکه های اجتماعی جنگی تمام عیار علیه جبهه استکبار شروع شده است.

گروه سیاسی« کمال مهر»؛هلال ماه شوال در حالی رویت شد که پاره تن اسلام درد جراحات  عمیق و جانسوزی را تحمل می کند.
۲۵۰ کودک بیگناه در خواب ، بیداری و یا بهنگام بازی به فجیع ترین وضع کشته  که نه ، تکه تکه شده اند. 
تعداد سایر کشته ها نیز به هزار تن و زخمی ها  هفتصد نفر گزارش گردیده است ، که آنان هم در شرایط درمانی خوبی بسر نمی برند.

سحرگاهان پر اضطراب و دلهره برای کودکان و مادران و سالخورده گان و افطاری خونین، مائده تلخ و ناگوار مردم مظلوم غزه در ماه مبارک رمضان بود و اکنون نیز ادامه دارد.
اوج پایداری ، مقاومت ، ایستاده گی و شجاعت وصف ناشدنی ،تابلو و اثری جاودانه و عبرت آموز از سوی ملت با شرف غزه در مقابل پست ترین موجودات، یعنی گرگهای درنده وحشی صهیونیست  ترسیم کرده که،از نشانه های نصرت و وعده های صادق خداوند است.
امروز صبح تمامی رسانه های دنیا ، علی الخصوص بوقهای امپراطوری خبر پراکنی  باند زر و جنگ سالاران منتظر دریافت مهمترین تحلیلها و مواضع همیشه غافلگیر کننده رهبر عالی جمهوری اسلامی ایران در خصوص وقایع غزه بودند. 
بطوریکه بیانات ایشان همواره بعنوان  محور اصلی و تیتر و خط و دستور کار خبری ، براساس اصل غافلگیری پس از اعلام مواضع ، پهنه نشریات و سایتهای پربازدید و کثیرالانتشار غرب را در بر میگیرد.
نکته بسیار مهم و استراتژیک و اثرگذارروانی  که ایشان در خطبه های نماز عید فطرفرمودند ، استیصال و پشیمانی رژیم نجس اسرائیل از اقدام وحشیانه و متجاوزانه خود در حمله به غزه است.
به نحوی که مجهزترین ارتش کلاسیک خاورمیانه مدعی بود ۲ روزه کار غزه و مقاومت را یکسره کند، امروز در باتلاق اشباهات فاحش محاسباتی اطلاعاتی و نظامی خود گیر کرده اند که نه راه پیش دارند و نه راه پس ! و این آیات اضمحلال رژیم کودک کش از نگاه بصیر ولی امر است.
اگر عقب نشینی کنند باعث آبرو و شکستن هژمونی و کاهش ضرایب امنیتی داخلی و خارجی آنان خواهد شد و اگر به وحشیگیری که ادامه می دهند، پیش روند با مقاومت دندان شکن و پاسخ کوبنده  حماس مواجه اند که در این طریق نظاره گر موشک پرانی کور و بمباران  وحشیانه نقاط  مختلف مسکونی در غزه از سوی رژیم  اشغالگر قدسهستیم.
و این پشیمانی عامل مهم روانی علیه رژیم غاصب اسرائیل با کاربریهای مختلف اعتراضات اجتماعی داخلی و احزاب مخالف دولت نتیاناهو وتشدید آتش توپخانه جنگ رسانه ای رسانه های جبهه اسلام و انسانیت در مسیر بی آبروترکردن جنایتکاران خواهدشد.
امروز هجمه افکار عمومی ملتهای بیدار و انسانی دنیا ، سانسور اخبار غزه و جنایات صهیونیستها  توسط رسانه های مزدور را خنثی کرده و در صفحات مجازی شبکه های اجتماعی جنگی تمام عیار علیه جبهه استکبار شروع شده است.
برخی کشورهای اروپایی بدلیل همین فشارهای مذکور افکار عمومی از ابراز حمایت علنی رژیم غاصب پرهیز می کنند.
کاربری راهپیمایی که نه ، بلکه عملیات گسترده و پهناور روز جهانی قدس در ایران و سراسر دنیا عملکرد مغز پردازشگران  استراتژیک اتاقهای فکر باند مخوف نئوکانها را مختل کرد.
بطوریکه مقام معظم رهبری از این روز بعنوان روز بزگ زنده بودن اراده و تجلی ملی همت عمومی ملت ایران و سایر ملل دنیا اعلام کردند.
عکس العمل بشریت علیه جنایات صهیونیستها و محکومیت و مجازات عاملین آن و همچنین همکاری جهان اسلام در راستای تجهیز ملت فلسطین دو نکته مهم و راهبردی ایشان بود که صدر اخبار رسانه های دنیا گردید.
لازم است در این راستا جبهه و کارزار (کمپین) دیپلماتیک و عمومی سران و ملتهای اسلامی علیه جنایات و فجایع و پیگیری محکومیت و تحت پیگر قرار دادن صهونیستها بعنوان جنایتکاران جنگی و بشریت از مجرای فشار افکارعمومی به ساختار نهادهای حقوقی و قضایی  بین المللی ، تشکیل گردد.
جنبش نم ( سران کشورهای پیمان غیر متعهدها) ابزار بسیار ذیقیمت در اختیار سیاست خارجی ج.ا.ا است که باید نسبت به اعلام خطوط صریح رهبری در خصوص مسایل غزه اقدام عاجل کند.
این نقشه راه ترسیم شده معظم له قطعا در صورت اهتمام جدی وزارت امور خارجه و سایر نهادهای هم عرضنظام و همچنین  اراده ملت ایران ، در تشکیل جبهه کاملا هماهنگ کشورها و ملل اسلامی  برای تجهیز لجستیکی ، تسلیحاتی و… موثر خواهد بود.
که در اینصورت شاهد دومینوی اضمحلال و فروپاشی لحظه به لحظه ساختار و عملکرد پیکره و وصله ناجور غده سرطانی در خاورمیانه خواهیم بود.
همانطور که رهبر انقلاب اسلامی قبلا در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در خصوص گروهکهای تروریستی داعش و… فرمودند 🙁 قریب به مضمون) باید پدید آورندگان و تجهیزکنندگان این گروهها را دشمن اصلی بدانیم بر اساس راهبردی که اعلام کردند باید مغز فتنه های عالم یعنی ، انگلیس خبیث، آمریکای احمق، اروپای غافل و ذلیل وسران مرتجع و مزدور عرب و از همه مهمتر رژیم حرامزاده اسرائیل را هدف اصلی خود برشمرده و مبارزه کرد.
به امید پیروزی نهایی با ظهور مهدی موعود (عج)

سعید صمیمی نژاد-تحلیلگر مسایل خاورمیانه – تیتر۱

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=49117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x