تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

ممنوعیت ورود اوباما، اشتون و دیگر مقامات اروپایی به خاک چچن

  • کد خبر : 48915
  • 05 مرداد 1393 - 17:17

چچن ورود رئیس جمهور آمریکا و مقامات اتحادیه اروپا به خاکش را ممنوع کرد.


به گزارش سرویس بین‌‌الملل کمال مهر به نقل از خبرگزاری ریانووستی، در پاسخ به تحریم‌های اتحادیه اروپا، رئیس جمهور چچن، رئیس‌جمهور آمریکا و مقامات اتحادیه اروپا را از ورود به خاک چچن منع کرد.
“رمضان قدیروف” رئیس جمهور چچن اعلام کرد: در پاسخ به تحریم‌های اتحادیه اروپا، شخصا یک فهرست تحریم تهیه کرده‌ام و افرادی را از ورود به خاک جمهوری چچن منع خواهم کرد.
وی در صفحه توئیتر شخصی خود نوشت: “همه جهان شاهد مصیبت‌های کنونی مردم بی گناه در سوریه، عراق، لیبی و افغانستان هستند و اخیرا اوکراین هم به جمع آنها اضافه شده است. مسئولیت مستقیم همه این حوادث، بر گردن آمریکا و اتحادیه اروپا است. بنابراین من امروز تصمیم گرفتم خود فهرست تحریم‌هایی را تهیه کنم.”
نام باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا، خوزه مانوئل باروسو رییس کمیسیون اروپا، هرمان وان رومپی رییس اتحادیه اروپا و کاترین اشتون نماینده سیاسی این اتحادیه دراین فهرست دیده می‌شود.
بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا شنبه رؤسای سرویس‌های اطلاعاتی و چند مسئول شورای امنیت روسیه را به علت دست‌داشتن در بحران اوکراین مجازات کرد.
در فهرست جدید اتحادیه اروپا ۱۵ شخصیت و ۱۸ شرکت تحت تحریم قرار گرفتند که نیکولای بورتنیکوف رئیس سرویس فدرال امنیت، میخاییل فرادکوف رئیس سازمان اطلاعات و رمضان قدیروف رئیس جمهوری چچن از جمله آنها هستند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=48915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x