تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

باراک اوبامای ،ملعون به دفاع از اسراییل افتخار میکند/رییس سازمان ملل مثل سگ برای جانیان دم تکان میدهد

  • کد خبر : 48422
  • 03 مرداد 1393 - 16:14
باراک اوبامای ،ملعون به دفاع از اسراییل  افتخار میکند/رییس سازمان ملل مثل سگ برای جانیان دم تکان میدهد

یدالله رضایی خطیب نماز جمعه مهرشهر گفت:باراک اوبامای ،ملعون به دفاع از اسراییل افتخار میکند ، این رئیس سازمان ملل ، مفلوک ،ازمردم اسراییل حمایت میکند،این حمایت های آشکار از ظلم و نسل کشی ابروی نداشته غرب مخصوصا امریکا در دفاع از حقوق بشر را برده است.

به گزارش «کمال مهر»؛ ،خطبه های نمازجمعه توسط حجت الاسلام یدالله رضایی امام جمعه مهرشهر آغاز شد.

حجت الاسلام یدالله رضایی امام جمعه مهرشهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور پر شور و بی نظیر مردم مهرشهر در روز جهانی قدس اظهار داشت:شما باحضور پرشکوه خودتان آیین دین خدا را به اجرا گذاشتید.

وی در ادامه خطبه افزود: خداوندمتعال سنتش این است که پیغمبران را یاری میرساند.

مسلح به سلاح تقواباشید،آن زمانی که نیازبه نصرت الهی باشدکمک خواهیدشد.

در بخشی دیگر از خطبه اول نماز جمعه این هفته وی تاکید کرد: ۶۶سال است این دولت غاصب وحاکمان ظالم توسط دولت خبیث انگلیس حمایت میشوند.اینها باحمایت این کشورهای خبیث جنایاتهای بی نظیری را انجام میدهند.

رضای در ادامه افزود: یک جنایتی که اینروزهامرتکب شده اند،کشتارعمومی در الشجاعیه غزه است،۸۰درصدغیرنظامی زن و کودک بودندوبه بهانه اختفای نظامیان این جانیان کثیف کشتار کردند .

وی ادامه داد : دیگرجنایاتشان حمله به بیمارستانها به بهانه اختفای تسلیحات نظامی بود .در اصل این موضوع یکی از اهداف رژیم صهیونیستی است همین الان مردم غزه دارو غذا و آب آشامیدنی ندارندوروزه میگیرند.جالب اینجاست که کشورهای غربی از جنایات صهیونیستها دفاع  میکنند.

یدالله رضایی در ادامه تاکید کرد:باراک اوبامای ،ملعون به دفاع از اسراییل  افتخار میکند ، این رئیس سازمان ملل ، مفلوک ،ازمردم اسراییل حمایت میکند،این حمایت های آشکار از ظلم و نسل کشی ابروی نداشته غرب مخصوصا امریکا در دفاع از حقوق بشر را برده است.

وی افزود: سازمان بی آبروی سازمان ملل،رییس اش مثل سگ برای این جانیان دم تکان میدهد،این سازمان ملل کثیف و نام صلحش بخورد توی سرش کجایند!تا جلوی این جنایاتکاران و آدمکشان را بگیرند!

امام جمعه مهرشهر در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به برخی که شعار نه غزه نه لبنان سر می دهند گفت:یه عده هم در ایران امدند گفتند نه غزه نه لبنان،اینها دقیقاًنقطه مقابل ارمانهای امام(ره) هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین رضایی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به برگزاری اولین نماز جمعه توسط شهید آیت الله طالقانی خاطر نشان کردند:نماز جمعه سنت پیغمبر است،سعی کنید صفوف انرا همیشه منظم و پر نگه دارید.

در بخش دیگری از خطبه دوم با تشکر از حضور  فرماندار کرج در نماز جمعه این هفته خاطر نشان کردند: مهرشهربخشی ازکرج است،انتظارداریم مسئولین کرج، استاندار،مدیرکل ها،در نماز جمعه مهرشهر حاضر شوند.

وی در پایان به ایرانی فرماندار کرج ضمن یادآوری مشکلات متعدد قسمت غربی بلوار ارم (منطقه محروم) اظهار داشت:اقای فرماندار،مشکلات در مهرشهر زیاد است،سمت محروم، خیلی مورد ظلم است ، پیشنهاد میکنیم جهت رفع معضلات و مشکلات این منطقه اعتبارات این بخش رابیشترکنید.

 

انتهای پیام/.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=48422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x