گروه : اجتماعی » جامعه » رمضان » فرهنگی » مناسبتها » وبگردی
ساعت : 11:22
شناسه : 46262
تاریخ : 17 تیر 1393
پیش به سوی اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری باماه رمضان +کنسرت زنانه +رقص وپای کوبی با مردان+تصاویر پیش به سوی اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری باماه رمضان +کنسرت زنانه +رقص وپای کوبی با مردان+تصاویر

متاسفانه در طول ماه های اخیر و به لطف برخی مسئولین فرهنگی کشور که رسما اعلام کردند خوانندگی زنان مشکلی ندارد بشدت این اقدام ضد فرهنگی را در سطح کشور شاهد بوده ایم .


به گزارش کمال مهر، به نقل از انقلاب نیوز، متاسفانه در طول ماه های اخیر شاهد سونامی ضد فرهنگی خوانندگی زنان بصورت گسترده در سطح کشور بوده ایم که و به لطف اظهار نظر های شاذ برخی مسئولین فرهنگی کشور که باید دغدغه دفاع از فرهنگ و ارزش های دینی و انقلابی را داشته باشند و در سال فرهنگ از این اقدامات ضد فرهنگی جلوگیری کنند متاسفانه همکاری و همراهی برخی دستگاه های فرهنگی کشور را هم با این اقن اقدام ضد فرهنگی خوانندگی زنان شاهد بوده ایم.

http://enghelab-news.ir/enghelab-news/68368_1404599117.jpg
http://enghelab-news.ir/enghelab-news/85686.jpg
در آخرین اقدام ضد فرهنگی تب خوانندگی زنان در ایران در روزهای اخیر و در شب های با فضیلت ماه مبارک رمضان شاهد اجرای گروه کنسرت گاسپل موسیقی سیاه پوستان از شامگاه جمعه در تالار وحدت که چند شب نیز ادامه خواهد داشت بوده ایم که جای تاسف فراوان دارد در شب هایی که ماه مهمانی خداست در کشور اسلامی این نوع اتفاقات رخ دهد و باعث ناراحتی خانواده های متدین و مذهبی شود.
این کنسرت ضد فرهنگی همراه با خوانندگی زنان که با مجوز رسمی از جمعه شب در تالار وحدت برگزار شده افتضاحات دیگری نیز داشته است که میتوان از جمله آنها اشاره به رقاصی و حرکات موزون زنان دست در دست مردان نیز اشاره کرد که بی اخلاقی و بی فرهنگی را به اوج خود رسانده اند.
http://enghelab-news.ir/enghelab-news/5_1404599293.jpg
رقص زنان دست در دست مردان در تصویر بالا کاملا مشهود است
http://enghelab-news.ir/enghelab-news/4_1404599280.jpg
آرایش کردن زنان قبل از حضور در مراسم ضد فرهنگی
گلاب آدینه بازیگر سینما از چند روز قبل این زنان را برای اجرای حرکات موزون همراه با خوانندگی زن این گروه آموزش می داده است .
تب خوانندگی زنان چند سالی است که از سوی دشمنان نظام و انقلاب برای القای فرهنگ منحط غرب بهزنان ایرانی کلید خورده است و هر از چندی خبری در این مورد در رسانه های منتشر می شود اما گویا قرار نیست از این اقدام ضد فرهنگ ایرانی و اسلامی جلوگیری به عمل بیاید .
http://enghelab-news.ir/enghelab-news/3_1404599273.jpg
برخی اظهار نظر های ضد فرهنگی مسئولین مدعی فرهنگ به این تب خوانندگی در میان زنان دامن می زند و گویا مسئولین فرهنگ فراموش کرده اند در مملکتی مسئولیت دارند که خون هزاران شهید برای دفاع از فرهنگ ایرانی و اسلامی ریخته شده است تا فرهنگ اسلامی در این سرزمین ماندگار باشد و باقی بماند.
http://enghelab-news.ir/enghelab-news/2_1404599269.jpg
http://enghelab-news.ir/enghelab-news/1_1404599261.jpg
می طلبد که مسئولان فرهنگی کشور که مدت هاست در خواب غفلت به سر می برند و هر از چندی هم در خواب اظهار نظرهای شاذی را بیان می کنند دیگر خواب بیدار شوند و مطالبات مردم متدین و مذهبی را جامعه عمل بپوشانند و پیگیر مطالبات رهبر معظم انقلاب در ریز مسائل فرهنگی بخصوص در سبک زندگی ایرانی اسلامی باشند .
انتهای پیام