تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

  • کد خبر : 40597
  • 05 خرداد 1393 - 9:16
محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.


به گزارش  خبرنگار اجتماعیکمال مهر  از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز دوشنبه – پنجم خرداد ماه – تا ساعت ۲۴ روز جمعه – ۹ خرداد ماه – از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کرج – چالوس نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه – ششم خرداد ماه – تا ساعت سه بامداد روز چهارشنبه – هفتم خرداد ماه – از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه – ششم خرداد ماه – تا ساعت سه بامداد روز چهارشنبه – هفتم خرداد ماه – از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد(دزدین) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسیله نقیله از ساعت ۱۴ روز جمعه – ۹ خرداد ماه – تا ساعت یک بامداد روز شنبه – ۱۰ خرداد ماه – از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه – ۹ خرداد ماه – تا ساعت یک بامداد روز شنبه – ۱۰ خرداد ماه – از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدین) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد تمام تریلرها همچنان ممنوع است و تردد تمام کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز دوشنبه – پنجم خرداد ماه – و از ساعت شش تا ۲۴ روز های سه شنبه – چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه – روزهای ششم تا نهم خرداد ماه – از این محور ممنوع است.

در محور فیروزکوه نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا ۲۴ روز های سه شنبه و جمعه – شش و نهم خرداد ماه – از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵(۱۰ خط) به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

انتهای‌پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x