تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

زیر ساخت های سرمایه گذاری برد – برد در شهرستان های استان البرز

  • کد خبر : 39871
  • 31 اردیبهشت 1393 - 17:04
زیر ساخت های سرمایه گذاری برد – برد در شهرستان های استان البرز

زیر ساخت های سرمایه گذاری برد – برد در شهرستان های استان البرز مهیا شده و فرمانداران این مناطق از نقاط قوت سرمایه گذاری در حوزه ی استحفاظی خود سخن گفتند.

 

به گزارشکمال مهر در آستانه برگزاری همایش برد – برد در استان البرز که بزرگترین همایش اقتصادی استان در دهه های اخیر است، فرصت های نابِ سرمایه گذاری در این استان نوپا فراهم آمده است.
حمایت از طرح های سرمایه گذاران برد – برد در شهرستان کرج

محمدتقی ایرانی در آستانه برگزاری همایش برد – برد از اعلام آمادگی فرمانداری کرج و فراهم سازی بسترهای لازم جهت اجرای طرح های سرمایه گذاری خبر داد و با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعتی و تولیدی استان البرز گفت: زیرساخت‌های اقتصادی خوبی در البرز وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به نزدیکی به پایتخت، محورهای ارتباطی اصلی، فرودگاه پیام و شهرک های صنعتی اشاره کرد.

وی افزود : با توجه به اینکه زیرساخت‌های خوبی در حوزه اقتصادی و صنعتی و تولیدی شهرستان کرج وجود دارد،‌ آمادگی داریم تا طرح‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی که در قالب طرح برد برد به شهرستان کرج محول می‌شود را حمایت کرده و شرایط فعالیت آنها را تسهیل کنیم.

 

 

ایرانی تاکید کرد: به طور قطع طرح برد برد تاثیر بسیار زیادی در توسعه اقتصادی و صنعتی این استان به ویژه شهرستان کرج خواهد داشت.

فرماندار کرج با بیان اینکه این طرح‌ها با کار کارشناسی از سوی مدیریت عالی استان البرز تدوین و مطرح شده است؛ گفت:  استاندار البرز با درک صحیح از شرایط اقتصادی کشور، با طراحی مناسبی که از بدو ورود به استان داشته، منطبق با سیاست‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید انگیزه مناسبی در بین مدیران بخش‌های دولتی و غیردولتی ایجاد کرده که امیدواریم اثر این برنامه را مردم به زودی در زندگی خود لمس کنند.

وی  تصریح کرد: اگر نگاهی به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی داشته باشیم، در می‌یابیم که معظم‌له به طور مرتب رهنمودهای ارزشمندی در این زمینه بیان فرموده و نام‌گذاری سال‌های گذشته نیز به طور کامل مرتبط با مسائل اقتصادی است.

ایرانی تاکید کرد: به طور قطع با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های کارشناسی شده از جمله حمایت از تولیدکنندگان و صنایع داخلی و همچنین تلاش برای جذب سرمایه‌ بخش خصوصی، می‌توانیم به توسعه مطلوب و پایدار دست‌ یابیم.

زیرساخت های سرمایه گذاری برد- برد در ساوجبلاغ مهیا است

ابوالقاسم پالیزگیر در آستانه برگزاری همایش برد – برد گفت: ساوجبلاغ از ظرفیت و پتانسیل مطلوبی در زمینه صنعت ، گردشگری و کشاورزی برخوردار است وما همکاری لازم با سرمایه گذاران در این بخش را خواهیم داشت.

وی افزود: از هر فرصتی برای توسعه  و بهره برداری از پتانسیل  های شهرستان ساوجبلاغ بهره مند می شویم.

 

paliz

پالیزگیر گفت: این شهرستان با شرایط و ظرفیت های خاصی که دارد و همچنین موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به پایتخت می تواند محل مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش ها و عرصه های مختلف باشد.

فرماندار ساوجبلاغ عنوان کرد: زیرساخت های خوبی در شهرستان  برای امر سرمایه گذاری در این شهرستان وجود دارد و سرمایه گذاری در بخش های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدمات این شهرستان علاوه بر اینکه رشد و شکوفایی منطقه را به دنبال دارد برای سرمایه گذاران نیز به صرفه و توجیه مناسب اقتصادی خواهد بود.

وی  تصریح کرد: شهرستان ساوجبلاغ  آمادگی لازم را برای جذب سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران داخلی و خارجی را دارا بوده و با جدیت بسترهای مناسب در تحقق این موضوع فراهم است.
شهرستان نظرآباد با برند قطب دام و طیور در همایش برد – برد شناخته می شود

شهریار آقایی در آستانه برگزاری همایش برد – برد و حضور سرمایه گذارانی از سراسر کشور در استان البرز ظرفیت های شهرستان نظرآباد را مورد اشاره قرار داد و گفت: یکی از ویژگی های این شهرستان بستر مناسب و مساعد جهت انجام فعالیت های کشاورزی و دامپروری است.

وی افزود:  مقدمات طرح توسعه شهرستان دام و طیور در دستور کار قرار گرفته است و با عنایت به متقاضیان سرمایه گذاری در این حوزه در آینده نزدیک شاهد تبدیل شدن نظرآباد به یکی از قطب های دام و طیور در کشور خواهیم بود.

آقایی اجرای این طرح  را گامی در جهت خودکفایی داخلی کشور در شرایط اقتصاد مقاومتی قلمداد کرد و افزود: در همایش برد – برد شهرستان نظرآباد با برند قطب دام و طیور شناخته خواهد شد.
کویر اشتهارد مستعد اجرای طرح های گردشگری در طرح برد – برد

ابوالفضل اینانلو با بیان این مطلب در آستانه آغاز همایش برد – برد، ظرفیت های اشتهارد را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهرستان اشتهارد با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان البرز قرار دارد.
وی افزود: شهرستان اشتهارد با توجه به داشتن ظرفیت بالای فرهنگی، تاریخی و گردشگری از این ظرفیت برخوردار است که به منطقه توریستی تبدیل شود.

اینانلو وجود کویر اشتهارد را زمینه ای برای برنامه های تفریحی و گردشگری دانست.

 

inanlo

فرماندار اشتهارد همچنین وجود امکان متبرکه و روستاهای قدیمی و جذاب دراین شهرستان را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: روستای جارو از جمله اماکنی است که بناهای قدیمی متعددی را در خود جای داده است و جذابیت های قابل توجهی برای گردشگران دارد.

اینانلو ادامه داد: وجود امامزاده گان مختلف نیز دراین شهرستان از دیگر پتانسیل ها برای جذب گردشگر دراین منطقه است.

فرماندار اشتهارد وجود پل رودخانه شور  در ۴۵ کیلومتری شرق اشتهارد، غاز نمک و دشت اشتهارد را زمینه ای برای انجام طرح های گردشگری و توریستی خواند.

وی افزود: استقرار  شهرک پتروشیمی در این شهرستان نیز از جمله ظرفیت های ویژه شهرستان اشتهارد به شمار می رود  و انتظار می رود در طرح برد- برد این منطقه نیز بتواند نگاه سرمایه گذاران را برای کلید زدن طرح های گردشگری به خود جلب کند.
طالقان بستر طرح های توریستی و ورزش های آبی در طرح برد – برد

یوسف صدیقی در آستانه برگزاری همایش فرصت های برد برد ظرفیت های شهرستان طالقان را مورد اشاره قرار داد و گفت: طالقان یکی از نقاط ویژه و هدف گردشگری در کشور می باشد که در تمامی ایام سال میزبان گردشگرانی از سراسر نقاط است.

وی افزود: در طرح فراخوان برد برد این نقطه از استان البرز مورد توجه و نگاه ویژه سرمایه گذاران بوده و طرح هایی نیز جهت سرمایه گذاری به ثبت رسیده است.

صدیقی گفت: وجود سد طالقان و نقاط گردشگری متعدد در این منطقه زمینه ساز اجرای ورزش های آبی و ساخت هتل ها و کمپینگ های گردشگری در این منطقه است.

وی افزود: پیش بینی می شود در همایش برد – برد که روز شنبه بیستم اردیبهشت ماه برگزار می شود بخش قابل توجهی از طرح ها به شهرستان اختصاص داشته باشد.

 

منبع:  کرج رسا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x