تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

قتل مجدد دختر جوانی در مهرشهر شایعه است / مردم از اقدامات پلیس تقدیر و تشکر کردند

  • کد خبر : 38992
  • 27 اردیبهشت 1393 - 10:23
قتل مجدد دختر جوانی در مهرشهر شایعه است / مردم از اقدامات پلیس تقدیر و تشکر کردند

در روزهای اخیر شاهد حضور پررنگ ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر در منطقه هستیم ، شایعه هایی مبنی بر قتل مجدد دختری جوان در مهرشهر باعث شد خبرنگار ما در محل حاضر شود.

به گزارش «کمال مهر»؛ در روزهای اخیر شاهد حضور پررنگ  ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر در منطقه هستیم ، شایعه هایی مبنی بر قتل مجدد دختری جوان در مهرشهر باعث شد خبرنگار ما در محل حاضر شود.

به گزارش خبرنگار ما پس از بررسی صحت خبر قتل مجدد یک دختر جوان در مهرشهر مشخص شد خبر فوق کذب بوده.

سرگرد حسینی چگینی جانشین کلانتری ۲۲ مهرشهر در خصوص شایعه قتل مجدد دختر جوانی در مهرشهر به خبرنگار ما گفت: اشخاصی درصددهستند با شایعه پراکنی جامعه را ناامن جلوه بدهند ، که این کار غلطی است و شما شاهد وجود نظم امنیت در جامعه هستید.

در ادامه حضور خبرنگار ما در سطح شهر و در جمع ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر جانشین فرمانده پلیس کرج نیز در جمع حاضر شد و گفت و گویی را با ایشان ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید ؛

سرهنگ فیروز خواه جانشین پلیس شهرستان کرج درخصوص حضور ماموران نیروی انتظامی درمحل اظهار داشت: برنامه ای  ویژه ای داریم که بصورت مداوم در کلیه نقاط شهرستان حضور داشته باشیم.

وی، افزود: در سال جدید  مقرر شده است، بصورت منسجم هر ده روز یکبار در مناطق مختلف شهرستان جهت برقراری حفظ نظم و امنیت  با عوامل کلانتری های مناطق این مهم به اجرا گذاشته شود.

فیروز خواه درپاسخ به خبرنگار ما مبنی بر ماحصل این اقدامات در سطح شهر ، تاکید کرد:  یکی از نکات مهم این اقدام اعلام هوشیار باش به کسانی است که در ذهن خود اقدامات مجرمانه ای را پرورش می دهند ، و بدانند  پلیس در برقراری نظم امنیت همیشه در صحنه حاضر است.

وی در ادامه گفت:  در این راستا ما کشفیات مواد مخدر ، مشروبات الکلی ، دستگیری سارقان خودرو ها ،  دستگیری اراذل و اوباش ، مزاحمین به نوامیس و از این دست موارد را داشته ایم.

جانشین پلیس شهرستان با اشاره به این مطلب که گزارشات مردمی و حضور بسیج در عرصه  برقراری امنیت یکی از خواستگاه های نیروی انتظامی است تصریح کرد: باید در تحقق اهداف پلیس و در این راستا  نیروی مردمی  نیز با پلیس همکاری نمایند تا ما شاهد جامعه ای عاری از هرگونه معضلات اجتماعی باشیم.

گفتنی است خبرنگار ما،  در گزارش میدانی از مردم در خصوص حضور ماموران نیروی انتظامی در روزهای اخیر در مهرشهر متوجه شدیم،  بیشتر مردم از اقدامات پلیس در روزهای اخیر تقدیر تشکر کردند.

 

انتهای پیام/

 

 

 خبر مرتبط:

قتل دلخراش دختر جوان در مهرشهر 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x