تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

کارگاه غیر مجاز تولید بستنی در مهرشهر پلمپ شد

  • کد خبر : 38783
  • 26 اردیبهشت 1393 - 11:53
کارگاه غیر مجاز تولید بستنی در مهرشهر پلمپ شد

یک کارگاه غیر مجاز تولید بستنی در آق تپه مهرشهر توسط بازرسان اداره بازرسی نظارت و اتاق اصناف استان البرز و با همکاری بهداشت و محیط منطقه ۲ پلمپ شد.

به گزارش «کمال مهر» :یک کارگاه غیر مجاز تولید بستنی در آق تپه مهرشهر توسط بازرسان اداره بازرسی نظارت و اتاق اصناف استان  البرز و با همکاری بهداشت و محیط منطقه ۲ پلمپ شد.

رمضان رستمی مدیر بازرسی نظارت و اتاق اصناف استان البرز  در این خصوص به خبر نگار ما گفت:پس از دریافت گزارشی مردمی مبنی بر وجود کارگاه تولید بستنی غیربهداشتی در مهرشهر ، پس از بررسی های به عمل آمده، واحد مذکور بنا به درستور مقام قضایی  پلمپ گردید.

وی، افزود : فعالیت های غیرمجاز  صورت گرفته در این کارگاه توسط بازرسین واحد بازرسی نظارت و اتاق اصناف ، صورتجلسه و تشکیل پرونده شد و  برای اعمال قانون به مراجعه ذیربط ارجاع گردید .

 

رمضان رستمی در پایان از مردم تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان کرد؛ به منظور جلوگیری از انجام فعالیتهای غیرقانونی در سطح استان البرز ، در صورت مواجه  با اینگونه موارد ، تخلف انجام شده را با شماره تماس(۵- ۰۲۶۳۲۲۱۸۱۵۴) به واحد بازرسی و نظارت اصناف استان البرز اعلام نموده و یا  با شماره “۱۲۴” تماس حاصل نموده و تخلف مورد نظر را اعلام نمایند.

و در صورت مراجعه حضوری به آدرس:کرج میدان آزادگان ابتدای خیابان برغان واحد بازرسی و نظارت اصناف استان البرز مراجعه نمایند .

 

انتهای پیام/م

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x