تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

زیباترین هتل‌رستوران‌های دنیا +عکس

  • کد خبر : 38047
  • 21 اردیبهشت 1393 - 10:17
زیباترین هتل‌رستوران‌های دنیا +عکس

تجربه غذاخوردن آن هم در رستورانی بسیار متفاوت می تواند بسیار جالب باشد. در دنیا هتل رستوران هایی وجود دارد که غذای شما را در نقطه ای بسیار عجیب سرو خواهند کرد.


به گزارش گروه خواندنی هایکمال مهر، اغلب رستوران‌های هتل‌ها هیچ حس خاصی را درما برنمی‌انگیزند. حتی به ندرت رغبت می‌کنیم از غذایی که در این نوع رستوران‌ها جلویمان گذاشته‌اند عکس بگیریم! منوهایی معمولی و تکراری ـ همبرگر یا مرغ سوخاری؟‌ـ و شکل و شمایل سالن‌های غذاخوری به‌گونه‌ای هستند که خیلی زود لب و لوچه شما را آویزان می‌کنند!

با این حال هتل‌هایی هم در دنیا پیدا می‌شوند که رستوران‌هایش آنچنان تجربه‌ای بی‌همتا در اختیار شما می‌گذارند که حاضر هستید حتی برای رفتن به چنین رستوران‌هایی رنج سفر را به جان بخرید.  در مطلبی که در زیر می‌خوانید با هفت رستورانی آشنا می‌شوید که با دیگر غذاخوری‌های هتل‌ها تفاوت آشکار و چشمگیری دارند.

Velassaru Resort – مالدیو

در این رستوران می‌توانید مکان‌های خصوصی را برای صرف ناهار انتخاب کنید که هیچ‌کس دیگری را راه به آنجا نباشد! صندلی‌های این رستوران که از ماسه و در ساحل ساخته شده‌اند اگرچه فانتزی به نظر می‌رسند اما بسیار راحت هستند. این رستوران از چهار صبح تا غروب خورشید سرویس‌دهی می‌کند. قیمت‌های اتاق‌های هتلی که این رستوران شگفت‌انگیز در آن واقع شده است نیز از ۲۸۰ دلار آغاز می‌شود.

Longitude 131 – استرالیا

مشتریان این رستوران شام رابا نور شمع‌ها و زیر آسمان پرستاره منطقه‌ای که این رستوران در آن واقع شده است صرف می‌کنند. مشتریان این هتل همان‌طور که غذاهای سنتی استرالیا را میل می‌کنند، می‌توانند در اطراف خود برنامه‌هایی را ببینند که فرهنگ استرالیا را معرفی می‌کند. قیمت‌ اتاق‌های هتلی که این رستوران در آن واقع شده است، هزار و ۵۶۰ دلار آب می‌خورد.

Soneva – خلیج تایلند

کافی است یک بار در سالن غذاخوری این رستوران بنشینید تا هیچ‌وقت چنین تجربه‌ای را فراموش نکنید. سالن غذاخوری این رستوران از جنس خیزران ساخته شده و مشتری‌ها شش متر از سطح زمین بالاتر هستند. آنها با استفاده از قرقره‌های خاصی در این ارتفاع قرارگرفته‌اند. قیمت‌های اتاق‌های هتلی که این رستوران عجیب در آن واقع شده است از شبی ۵۵۰ دلار آغاز می‌شود.

Grotta Palazesse – ایتالیا


رستوران این هتل پنج ستاره در یک غار طاقی‌شکل از جنس سنگ آهک بنا شده است. این رستوران در دریای آتلانتیک در جنوب ایتالیا واقع شده و هرساله بین ماه‌های می‌و اکتبر هزاران گردشگر را به خود جذب می‌کند. این رستوران که ۲۲ متر بالاتر از دریا ساخته شده، چشم‌اندازی بی‌نظیر در اختیار مشتری‌هایش قرار می‌دهد. هزینه هرشب اقامت در این هتل از ۱۵۰ دلار آغاز می‌شود.

Conrad Maldives – مالدیو

این رستوران که بهترین رستوران زیر آب دنیا لقب گرفته، پنج متر در سطح زیرین اقیانوس قرار دارد و چشم‌اندازی ۱۸۰ درجه‌ای را به مشتریان عرضه می‌کند. این رستوران قوانین خاصی نیز دارد. مثلا کودکان تنها برای ناهار می‌توانند در این رستوران باشند و حضور آنها در شب ممنوع است. قیمت‌های اتاق‌های هتلی که این رستوران در آن واقع شده از ۴۹۰ دلار آغاز می‌شود.

Treetops Lodge – نیوزیلند

بسته‌های غذایی خاصی که از گیاهان وحشی منطقه تهیه و آماده می‌شود یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد رستوران این هتل است. بسیاری از موادی که سرآشپزهای مشهور این رستوران استفاده می‌کنند از همین منطقه تهیه می‌شوند. شام در این رستوران مقابل یک آبشار زیبا سرو می‌شود. قیمت اتاق‌های هتلی که این رستوران در آن واقع شده است از شبی ۹۰۰ دلار آغاز می‌شوند.

lebua – تایلند ـ بانکوک

رستوران این هتل پنج ستاره در طبقه شصت و سوم آن قرار دارد. این رستوران چشم‌انداز شگفت‌انگیزی از شهر بانکوک به مشتریان عرضه می‌کند. علاوه بر غذاهای مدیترانه‌ای، پخش زنده موسیقی فضایی رویایی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. اگر قصد دارید از این رستوران و خدمات آن لذت ببرید باید بدانید که بدون رزرو قبلی ـ آن هم از یک هفته زودتر ـ هیچ خدماتی به شما ارائه نخواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x